Pri znamki Autoway so prepričani, da grozljivka lahko proda njihove pnevmatike.
40 sekund zimske groze (z opozorilom na začetku, da lahko vsi srčni bolniki varno zapustijo prostor preden se oglas odvije), ki se gleda kot novi del filma Paranormalno, vključuje temačno atmosfero, neznosne snežne razmere in prikazen v podobi mlade deklice. Ker duhovi na Japonskem očitno znajo prodati pnevmatike.
Oglas, ki si ga je ogledalo že več kot 2.5 milijona spletnih obiskovalcev, pa ima seveda tudi trenutek nepričakovane groze, ki vas bo takoj pognal v nakup zimskih obuval za vašega jeklenega konjička, če tega seveda še vedno niste storili.
Da pa groza v oglasih niti ni tako nova stvar, dokazuje oglas, ki so ga že leta 2005 posneli v Nemčiji. Na YouTube si ga je ogledalo že skoraj 32 milijonov ljudi, a čeprav je glavni nastopajoči v oglasu le mirno vozeči avtomobil, je bil to pravzaprav oglas za nemško znamko pijač K-FEE.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem