Mercedes-Benz je električno različico razreda T, imenovano EQT, predstavil z idejo električnega malega avtodoma.
Pred letom in pol so pri Mercedes-Benzu pokazali atraktiven koncept električnega kompaktnega kombiniranega vozila EQT. Sedaj je električni EQT tu, a ni zares tako futurističen in izrazito eleganten kot koncept. Vseeno pa ima nekaj oblikovalskih podrobnosti, s katerimi se razlikuje od bencinsko in dizelsko gnanega razreda T. Te tičijo predvsem na maski spredaj, letvice na zračni odprtini so oblikovane za boljšo aerodinamičnost.
Poganja ga 90-kilovatni električni motor z 245 Nm navora, pri bateriji z zmogljivostjo 45 kWh pa navajajo 282 kilometrov dosega. Za primerjavo: dizelski Mercedes-Benz T, ki je že bil na preizkušnji pri nas, z enim tankom goriva prevozi skoraj 1000 avtocestnih kilometrov. Polni se z močjo največ 80 kW, kar pomeni, da se od 10 do 80 odstotkov kapacitete napolni v 38 minutah, ima pa tudi 22-kilovatni polnilnik za izmenični tok.
Preberite tudi: Je to najboljši štirikolesni sopotnik za aktivne družine?
Novi EQT so obenem predstavili tudi v obliki koncepta električnega mikro-kamperja z imenom MarcoPolo1, kjer bi večji doseg prišel še kako prav. Sicer pa ima ta mali avtodom solarne panele in dvižno streho, ki naredi prostor za dodatno posteljo. V notranjosti je ob spalnem prostoru še veliko predalov za odlaganje, mali hladilnik, izvlečni plinski kuhalnik, umivalnik in električna zložljiva miza. Večino naštetega je mogoče za vsakodnevno uporabo iz avtomobila enostavno umakniti, ponudili pa bodo tudi Marco Polo modul z osnovno kampersko opremo za lastnike običajnega modela EQT.
EQT naj bi se cenovno začel pri 49 tisočakih, sledi tudi različica s podaljšano medosno razdaljo. Dolg je sicer 4489 mm, širok 1859, visok pa 1819 mm. Mercedes-Benz razreda T je sicer nastal na osnovi gospodarsko naravnanega Citana, ki je v tesnem sorodstvu z Renaultovim Kangoojem.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj