Pri Hondi so tokrat očitno oblikovali Civic Type R, ki ga bo širša javnost lažje sprejela.
Pri Hondi so pokazali novi Civic Type R. Športno kombilimuzino, ki je bila tokrat še posebej težko pričakovana zaradi predhodnice, ki je javnost navdušila z voznimi lastnostmi, a delila mnenja s svojo nenavadno obliko.
Tokrat so japonci res nekoliko umirili njeno vizualno razpoloženje - čeprav je oblika še vedno mišičasta - in ohranili preverjen recept prisilno polnjenega dvolitrskega štirivaljnika s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter se vsaj zaenkrat izognili elektrifikaciji. Motor moč pošilja na sprednji kolesni par s pomočjo mehanske zapore diferenciala.
Natančnejših podatkov zaenkrat še niso razkrili, motor v odhajajočem Civicu Type R je sicer zmogel 235 kW (320 KM) in 400 Nm največjega navora, v novem avtomobilu pa so želeli izboljšati predvsem odzivnost v zgornjem območju vrtljajev. Pri Hondi nato omenjajo čvrstost lahke konstrukcije z izboljšavami vzmetenja in volanskega mehanizma. Kot razkrivajo fotografije, pa so se tokrat odločili za manjša, 19-palčna serijska platišča, na katerih so nameščene Michelinove pnevmatike Pilot Sport 4S.
Pogled v notranjost razkrije kvalitetno oblikovano armaturno ploščo z retro navdihom ter prepoznavne rdeče sedeže. Hitro opazim tudi prestavno ročico z aluminijasto ročko, ki izgleda enaka kot pri predhodnici. Zaslon informacijsko zabavnega sistema meri 10,2 palca. Voznikov zaslon ob tradicionalnem prikazu omogoča v vozni nastavitvi R+ tudi način, kjer v vodoravni smeri dominira prikazovalnik vrtljajev.
Mislim, da bo Civic Type R v novi podobi sedaj za marsikoga bolj prebavljiv, za prepričljive zmogljivosti pa se glede na predhodne izkušnje ni potrebno bati. S predproizvodno različico so sicer v Suzuki že podrli rekord steze za vozila s sprednjim pogonom - s časom dveh minut, 23 sekund in 120 stotink.