Je VW Passat CC brez prave konkurence?

26. 6. 2008
Deli

Če vzamemo v zakup obliko (njegove) karoserije – zagotovo! Sicer pa je to tisti Passat, ki je hkrati kupe in limuzina, ki ima štiri sedeže in športno dinamičen videz zunanjosti. Prinaša tudi obilo tehničnih inovacij in se pojavlja v le enem paketu opreme, ki je primerljiv s klasičnim Passatom Sportline.

Med vsemi je razlika le v tem, da imajo Ceceji z motorji nad 125 kilovati dinamično podvozje DCC serijsko, šibkejši pa ne, seveda pa ostaja še lep seznam dodatne opreme za vse različice. V začetku prodaje so zanj na voljo trije bencinski in en turbodizelski motor, septembra sledi močnejši 2.0 TDI, novembra pa še DSG7 za 1.8 TSI. Kakih 200 jih kanijo letos prodati Slovencem. CC je (upoštevaje vso opremo) od klasičnega Passata dražji za dobrih dva tisoč evrov; najcenejši je 1.8 TSI (29.137 evrov), najdražji 3.6 V6 FSI 4Motion (42.784 evrov), 2.0 TDI DPF pa stane 31.392 evrov. CC je Passatu limuzini nezmotljivo podoben, vendar je kljub temu tudi nezmotljivo prepoznaven. (VK)

Foto: Volkswagen

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja