Ljubiteljem pravih terencev in njihove pomehkužene sorte SUV-ov Jeepa ni treba posebej predstavljati. Konec januarja je na slovenske ceste zapeljal Grand Cherokee v prenovljeni izdaji.
GC je dobil izboljšana ksenonska žarometa in posodobljeno masko z značilnimi sedmimi odprtinami. Jeepovci omenjajo še prenovljeno paleto platišč in spremembe na zadku, ki pa ostaja značilen in prepoznaven. Opaznejše so spremembe v notranjosti, kjer so izboljšani merilniki s svetilnimi elementi LED. Dodelana je sredinska konzola, drugačen je del med sedeži, stopalki za plin in zavoro sta električno pomični. Dvopodročna samodejna klimatska naprava je serijska, na seznamu doplačil pa boste kupci lahko izbrali večpredstavni sistem MyGIG z diskom, velikim 20 GB, z navigacijo, telefonom, velikim barvnim zaslonom in vmesnikom iPod.
Pod motornim pokrovom ostaja Mercedesov trilitrski šestvaljni turbodizel z 218 'konji'. Za tiste, ki se ne ozirajo na povprečno porabo goriva, na ceniku preži SRT8 s 6, 1-litrskim bencinskim motorjem V8 s 420 'konji'. Na cesti ga boste spoznali po nižjem podvozju, drugačni maski in večjih režah za zajemanje hladnega zraka. Med obema strojema je še 326-'konjski' 5, 7-litrski HEMI V8, ki lahko samodejno odklaplja in priklaplja valje (v 40 milisekundah) in skrbi za 20 odstotkov nižjo porabo, pod njim pa je še 4, 7-litrski V8 z 231 'konji'.
Grand Cherokee modelnega leta 2008 je v osnovni izvedbi opremljen s stalnim štirikolesnim pogonom Quadra Trac II. Še več ponuja stalni štirikolesni pogon z oznako Quadra-drive II s prednjim in zadnjim elektronskim zapornim diferencialom (ELSD), ki omogoča 100-odstoten prenos motorne moči na kolo z najboljšim oprijemom. GC ima tri ravni opreme - Laredo, Limited in Overland. Najcenejši novi GC je 3.0 CRD Laredo, ki z akcijskim prihrankom šestih tisočakov stane 39.990 evrov.
Foto: Jeep
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?