Pred leti, ko je v razmahu povpraševanja po velikih mehkih terencih Audi predstavil velikega Q7, se marsikomu ni sanjalo, da bo iz Q-ja nastala prava družina. Q7 je sledil manjši Q5, letos pa se jima bo pridružil še manjši Q3, ki mu bo v prihodnosti sledil še najmanjši Q1. Q3 bo, kot kažejo napovedi, pri evropskih trgovcih z Audiji jeseni letos, ko naj bi se predstavljal z vstopno ceno med 25 in 28 tisočaki.
Za Q3 je platformo in posledično motorje ter pogon prispeval koncernski sorodnik Tiguan, ki ga bodo letos prav tako prenovili in se bo svež ponujal kupcem, ki bodo v Audijevi izvedenki vendarle dobili več prestiža. Audi bo izhajal iz že videnega koncepta Cross Coupe iz leta 2007, po njem bo povzel tudi kupejevsko strešno linijo, kar zadnjim trem potnikom in prtljažniku ne prinaša rekordnega prostora.
Konkurent BMW-ju X1 bo imel izključno prečno vgrajene in prisilno polnjene štirivaljne motorje, od Volkswagna pa bo Q3 podedoval tudi dvosklopčni menjalnik, zaradi katerega bo model še posebno privlačen. Večino različic novega Q3 bodo poganjala izključno prednja kolesa, štirikolesni pogon bo večinoma na voljo za doplačilo, serijski naj bi bil le pri dvolitrskem bencinskem TFSI-ju z okoli 147 kilovati in 125-kilovatnem enakolitrskem TDI-ju.
Q3 bo omogočal varčno vožnjo tudi po zaslugi sistema start-stop in sistema regeneracije zavorne energije. Novega Audijevega mehkega terenca bodo izdelovali v Seatovi tovarni v španskem Martorellu.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"