Porschejev bokserski šestvaljnik in Fordov V8 sta že desetletja ena najbolj prepoznavnih motorjev.
Porschejevi načrti za prehod na električni pogon so v napredni fazi. Do konca desetletja naj bi vsaj 80 odstotkov prodanih avtomobilov imelo električni pogon. Iz teh načrtov pa je za zdaj izvzet le en model, in sicer seveda najbolj prepoznavni Porsche - 911. Ta je še vedno izjemno pomemben za podobo znamke in trženje.
Uf, če vas na letališču poberejo s tem Porschejem, boste zagotovo ujeli naslednji let!
O tem smo v preteklosti sicer že slišali, vodja Porschejeva projekta razvoja e-goriv Karl Dums pa je za Reuters pred kratkim potrdil, da bo 911 zadnji Porsche z motorjem z notranjim zgorevanjem. "Naša strategija sicer predvideva prehod na električni pogon, a 911 bomo proizvajali z bencinskim motorjem tako dolgo, kot bo mogoče," pravi Dums. Vzdrževanje 911 na trgu je seveda močno povezano z njegovim področjem, saj ga bodo morala po trenutnih načrtih po letu 2035 poganjati ogljično nevtralna goriva.
Vsi drugi Porschejevi modeli bodo do takrat dobili električno gnane ustreznike. Že v naslednjih dveh letih prihajata nova Macan in 718 z električnim pogonom. Macana razvijajo v sodelovanju z Audijem in naj bi ga z zamudo predstavili prihodnje leto. Nato 2025 prihaja še 718 - najprej s pogonom na zadnji par koles, prvič pa naj bi dobil tudi štirikolesno gnano različico. Bencinsko gnani Macan bo v prodaji ostal še nekaj let, 718 pa naj bi novi model nadomestil takoj.
A res prihaja nov, sila zaželen in hudo omejen model?
Tudi Ford želi svoj V8 obdržati pri življenju
Tudi pri Fordu nimajo načrtov, da bi prekinili s proizvodnjo svojega V8. Pravkar so predstavili novi Mustang GT, za katerega upajo, da bo privabil mlajše kupce. Tudi sami v prihodnosti računajo na sintetična goriva. Zanimivo je tudi to, da bo Mustang na domačih tleh spet ostal brez bencinsko gnanih neposrednih tekmecev - Chevrolet Camaro in Dodge Challenger se - vsaj v trenutni obliki - namreč (zopet) poslavljata.
5 najdražjih ameriških mišičnjakov vseh časov: največji oboževalci odšteli tudi nekaj manj kot štiri milijone
Preberite še: Predstavljamo vam edini pravi način zaščite avta pred točo! Ja, pa kaj še ... (VIDEO)
BONUS VIDEO: Audijev tehnološki pionir zdaj še bolj izstopa, vendar na nepričakovan način!