Kaj bo z visokimi carinami za Kitajske električne avtomobile v EU?

25. 6. 2024 | STA
Deli

Predlagane carine bi priljubljenega MG 4 lahko podražile za več kot 15 tisoč evrov!

Kitajska in Evropska unija sta se dogovorili za sodelovanje, da bi se izognili dodatnim carinam na uvoz električnih avtomobilov iz Kitajske, so po poročanju nemške tiskovne agencije danes sporočili s kitajskega ministrstva za trgovino.

Po pogovorih med kitajskim ministrom za trgovino Wang Wentaom in evropskim komisarjem za trgovino Valdisom Dombrovskisom, ki so potekali prek videopovezave, so z ministrstva v Pekingu sporočili, da bodo potekala posvetovanja o preiskavi EU o kitajskih državnih subvencijah za električna vozila.

BYD Seal

BYD Seal

BYD

Evropska komisija je prejšnji teden sporočila, da je v okviru preiskave uvoza električnih avtomobilov iz Kitajske preliminarno ugotovila, da izdelovalci v azijski velesili uživajo koristi nepoštenih subvencij v okviru dobavne verige in s tem ogrožajo interese podjetij v EU.

Pred kratkim so v Bruslju objavili načrte za uvedbo do 38,1-odstotnih carin na uvoz kitajskih električnih vozil. Uvozne dajatve naj bi začele veljati v začetku julija, vendar bi jih bilo mogoče retroaktivno umakniti, če bi obe strani dosegli dogovor.

MG 4 Xpower bi se lahko podražil za več kot 15 tisočakov!

MG 4 Xpower bi se lahko podražil za več kot 15 tisočakov!

MG

Za avtomobile največjega kitajskega izdelovalca električnih avtomobilov BYD naj bi uvedli dodatno carino v višini 17,4 odstotka, za avtomobile podjetja Geely 20-odstotno in za avtomobile izdelovalca SAIC 38,1-odstotno.

Čeprav so carine EU visoke, so nižje od tistih v ZDA. Ameriške oblasti so prejšnji mesec za kitajske električne avtomobile uvedle carino v višini 100 odstotkov. Obstoječe carine EU za vse proizvajalce avtomobilov izven EU znašajo 10 odstotkov.

Novo na Metroplay: "Največja ovira je davčni sistem" | Blaž Brodnjak