Španska znamka se sooča s slabšimi prodajnimi rezultati in pomanjkanjem načrtov za prihodnost.
Odkar so znamko Cupra, ki smo jo včasih poznali kot ime za zmogljive Seatove modele, osamosvojili, je Seat ostal v njeni senci. Pred kratkim so sicer obeležili milijonti prodani SUV, a prodaja je izrazito padla - julija za kar 45 odstotkov na letni ravni, avgusta pa 42 - in Seat trenutno sam naj ne bi dosegal dobičkonosnosti.
Zdi se tudi, da je v prioritetni vrsti za dobavo polprevodnikov v Volkswagnovi skupini na zadnjem mestu. Še vedno pa v nasprotju s Volkswagnom, Škodo in Cupro v ponudbi nima električnega modela. Medtem so pri Cuprinem Leonu, kjer si lahko dovolijo večji pribitek na ceno, dodali nove vstopne pogonske različice, s čimer bo gotovo privabil več kupcev, ki bi se sicer odločili za Seatovo izvedenko.
Volkswagnov predsednik uprave in predsednik Seata, Thomas Schäfer, je o tem spregovoril za britanski Autocar: "Seata ne bomo pokopali. Moramo pa začrtati njegovo prihodnost in na tem še vedno delamo. Časa imamo do 2028 ali 2029. Seat je vstopna znamka za mlajše kupce. Dobro deluje v Evropi, še posebej v Španiji Britaniji in Avstriji."
Schäfer je omenil možnost, da Seat ne bi bil več (le) proizvajalec avtomobilov, ampak bi postal znamka, ki bi se širše ukvarjala z mobilnostjo. Navsezadnje že ponujajo električni skuter Mo 125. Cuprin položaj v skupini je medtem zelo jasen. "Cupra je še vedno prihodnost Seata. Je Seatovo ponovno rojstvo in v elektrifikacijo se bo Cupra podala precej hitreje. Ni masovna znamka, ampak njen položaj je zelo jasen - privablja kljubovalne mlajše kupce", dodaja Schäfer.