Ta prodajalec je svojega Forda oglaševal z alternativno strategijo in očitno se mu je obrestovala.
Ko želite čim hitreje in za najvišjo možno ceno prodati svoj avtomobil bi vsak razumen nasvet svetoval, da so ključnega pomena tudi kvalitetne, urejene in podrobne slike očiščenega avtomobila. No, en prodajalec se je za avtomobilski oglas na Facebook Marketplace-u odločil za povsem drugačen pristop in je za naslovno fotografijo oglasa svojega Forda uporabil kar sliko, ko je avto gorel!
Oglas za deveto generacijo Forda Thunderbird iz leta 1987 vključuje fotografije treh ključnih obdobij iz življenja tega avtomobila: pred požarom, med požarom in po požaru. Kljub precej nesrečnemu koncu, ko ga je pokončal električni požar, ki se je začel blizu požarne stene in je zajel celoten motorni prostor, pa je avtomobil že označen kot prodan, in to za 1.250 dolarjev!
Kar je bil nekoč presenetljivo dobro ohranjen Thunderbird, s 3,8-litrskim Essex šestvaljnikom in le 66.000 prevoženimi kilometri, je danes, kot je v oglasu namignil tudi prodajalec, lahko prava zakladnica rezervnih delov ali pa zabaven obnovitveni projekt, če se novi lastnik odloči zamenjati motor … in večino prednjega dela vozila.