Kako smo za Slovenski avto leta 2016 glasovali v redakciji Avto magazina

Preberite si, kako smo člani uredništva revije Avto magazin glasovali na tekmovanju za Slovenski avto leta 2016 in naša pojasnila ocen, ki smo jih namenili avtomobilom.

15. 1. 2016

Dušan Lukič

Na mojem glasovalnem listu sta se na vrhu znašla avtomobila, ki na področju asistenčnih sistemov, infozabavnega sistema in nasploh bližine digitalni generaciji kupcev, nudita največ – pa še tehnično sta zelo dobra, pa naj gre za lego na cesti, porabo ali kvaliteto sedežev, na primer. Astra je tudi močno shujšala in v svoj razred premierno prinaša matrične LED žaromete, škoda je le, da nima še digitalnih merilnikov. Tudi Kadjar na tretjem mestu in Superb na četrtem ne zaostajata veliko, ne po tehniki ne po svoji 'digitalnosti' in priznam, vrstni red bi lahko bil tudi drugačen – odločale so res malenkosti - le Mazda CX-3 je bolj klasične, analogne sorte avto in zato na petem mestu..

Sebastjan Plevnjak

Renaulte imamo Slovenci očitno še vedno radi, a za kakšno točko več bo potrebno še malo počakati, morda le do novega Megana. Astri so Oplovci namenili številne varnostno-asistenčne sisteme, a trenutno, vsaj v Sloveniji in predvsem s slovenskim jezikom, Astra še ne prepriča kot celota. Superb postavlja Škodine avtomobile na višjo raven, žal pa se je, vsaj pri malce bolje opremljenih različicah dvignila tudi cena. Mazda CX-3 je pravo nasprotje, cenovno je dostopnejša, hkrati pa je eden oblikovno privlačnejših manjših križancev. Audi A4 je resda najdražji med vsemi finalisti, a se pohvalno v primerjavi s predhodnikom ni kaj dosti podražil, kljub temu, da je precej bolje opremljen (serijsko in doplačilno). Hkrati skoraj edini med tekmeci zdaj ponuja tudi precej več prostora na zadnji klopi, navduši pa tudi z zvočno izolacijo potniške kabine, ki nima težav niti z glasnim, a varčnim dizelskim motorjem.

Saša Kapetanovič

Priznam, ko sem se prvič usedel v virtualni kokpit novega A4, me je popolnoma prevzelo. Enostavno sem dobil tisti preblisk, ko se zaveš napredka tehnologije in si rečeš: »A tako daleč smo prišli?«. Superbu sem namenil drugo mesto, ker jim je veliko te navdušujoče tehnike uspelo »ukrasti« in umestiti v ljudski avto, ki s svojimi proporci vsakomur jemlje dih. Mazdino trmasto upiranje zmanjševanju prostornin motorjem mi je všeč. To zadevo rešujejo na svoj način in CX-3 je odličen avto v svojem razredu. Pri Astri pogrešam več drznosti in dinamike, a prikimavam ponudbi opreme, ki je bila še včeraj rezervirana za »velike«. Če pa Kadjar osvoji naziv, ga bo moral predati Qashqaiju, spodobilo bi se.

Aljoša Mrak

Škodi Superb sta do sedaj manjkali le prikupna oblika karoserije in skladnost potez, saj prostornosti in tehniki že dolgo nobeden ne oporeka. Vse to nova ima. Mazda CX-3 dokazuje, da so lahko tudi majhni križanci uporabni, varčni in prijetni pri uporabi – in to kljub temu, da za to ne potrebujemo motorja majhnih prostornin. Pri sveži Opel Astri so popravili ravno tiste stvari, ki so pri stari motile. Audi A4 je sicer prestižen, vendar ga brez metra v roki med drugimi Audijevimi limuzinami sploh ne prepoznam, Kadjar pa je prijetna popestritev v Renaultovem prodajnem programu, vendar že videna zgodba z uspešnejšim Nissanom Qashkaijem.

Tomaž Porekar

Tokratna dilema pri glasovanju je bila predvsem, če sta oba največja avtomobila med finalisti, torej Audi A4 in Škoda Superb, sploh primerna za slovenski trg. Če ne drugega, bosta obe novosti za večino slovenskih kupcev rabljenih avtov primerni čez nekaj let. Tako je bila torej odločitev le še, ali nudi več prestižnejši, torej Audi, ali 'češki' Superb. Odločil sem se za bolj svežo obliko in prostornejšo izbiro, saj razen zasnove postavitve motorja glede pogonskih sklopov in druge tehnologije praktično ni razlik.

Glasovanje redakcije Avto Magazina

  Tomaž Porekar Aljoša Mrak Dušan Lukič Saša Kapetanovič Sebastjan Plevnjak Skupaj
Audi A4 3 2 6 6 6 23
Mazda CX3 4 4 1 3 4 16
Opel Astra 1 3 4 2 2 12
Renault Kadjar 2 1 3 1 1 8
Škoda superb 6 6 2 4 3 21