Kamaz in Continental: Trasa relija Dakar kot testni poligon!

24. 12. 2016 | Tina Torelli
Deli

Če hočeš v divjino, rabiš čevlje z dobrim podplatom. Enako velja za dirkalnike, ki se bodo čez nekaj dni pomerili na deset tisoč kilometrov dolgi trasi od Paragvaja (prek Bolivije) do Argentine.

Ruska ekipa KAMAZ-Master bo na reliju Dakar, ki se začne 2. januarja v paragvajski prestolnici Asunción, lovila že štirinajsto zmago na najtežji vztrajnostni off-road preizkušnji na svetu, nas pa je zanimalo, v kakšne "čevlje" zaupa šampion Ayrat Mardeev?

KAMAZ-Master Master Rally Team je bil ustanovljen leta 1988 in je v svojih 26-ih nastopih na reliju Dakar kar trinajstkrat osvojil najprestižnejšo lovoriko oziroma najtežji kipec, Kamazovci pa so se poleg tega še trikrat okronali kot absolutni zmagovalci svetovnega pokala World Off-Road Rally Cup. Na letošnji ediciji bodo neustrašni Rusi uporabljali pnevmatike nemškega proizvajalca Continental, ki si je s projektom reli Dakar omislil svojevrstno testiranje ter pustolovščino brez primere.

Ekipa bo uporabljala dva različna modela tovornih pnevmatik in sicer model HCS v dimeziji 365/85 R20, ki je primeren tako za ostro kamenje kot za spolzko blato, s katerim se bodo ekipe soočile na prvih etapah po deževnem gozdu Paragvaja, ter model Continetal HSO + Sand iste dimezije, ki bo namenjen delom trase s peščeno podlago.

Oba modela si delita isto karkaso, ki se ponaša z izjemno odpornostjo na "negativne" dejavnike, kot so spremembe temperature in tlaka ter izjemno visokega navora ob veliki teži kamiona. Ekipa je na testiranjih za reli že preizkusila tudi različne zmesi tekalne površine, skozi celoten reli pa bo Continental zbiral različne vrste podatkov, ki jih bo nemški proizvajalec nato uporabil za razvoj in komercialno rabo gum na tovornjakih v gradbeništvu. Boljši testni poligon bi si težko zamislili.

Tekst: Tina Torelli

Fotografije: Red Bull Content Pool, Continental

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj