Po informacijah proizvajalca Brembo zavore najbolj trpijo na Montrealu, najmanj pa v Silverstonu.
Dirkališča postavljajo visoke zahteve tudi pred zavore dirkalnih avtomobilov Formule 1, a vsako na svoj način. Pri proizvajalcu zavor Brembu, ki z zavorami opremlja dirkalnike, so naredili preiskavo in poskušali ugotoviti, katero dirkališče je najbolj zahtevno in katero najbolj prizanesljivo do zavor.
Kot pravijo, je na dirkališčih skoraj nemogoče najti dva ovinka, ki bi imela enake lastnosti. Lahko imajo celo enak kot, naklon in vstopno hitrost, a vseeno obstajajo določene spremenljivke, kot denimo oprijem asfalta ali temperature. Vsi ti faktorji vplivajo tudi na obremenitev zavor dirkalnikov.
Od najmanj do najbolj za zavore zahtevnega dirkališča (s slovenskimi prevodi):
Franci, a ne boš nič zmanjšal?
- Silverstone
- Suzuka
- Interlagos
No, malo jo pa le pohodi ...
- Spa-Francorchamps
Že začutimo delovanje ABS-a
- Austin
- Shanghai
Že malo žari
- Sepang
- Monaco
- Hungaroring
- Barcelona
Nekaj se žge ...
- Avstrija
- Soči
- Baku
- Melbourne
- Monza
Uf, peče
- Bahrain
Cvili, smrdi in žari
- Singapur
- Meksiko
- Abu Dhabi
- Montreal
V razvrstitvi Brembovih inženirjev so se na prva mesta kot najbolj zahtevna za zavore z desetimi točkami uvrstila dirkališča v Abu Dhabiju, Ciudadu de Mexiso, Montrealu in Singapurju. Devet točk je dobilo dirkališče v Bahrainu, osem točk pa so podelili dirkališčem v Bakuju, Melbournu, Monzi, Spilbergu in Sočiju.
Kot najmanj zahtevna za zavore so se s štirimi točkami izkazala dirkališča Interlagos, Silverstone in Suzuka, a pri Brembu poudarjajo, da tudi teh dirkališč ne gre podcenjevati, ko gre za obremenitve zavornih sistemov na dirkalnikih.
Novo na Metroplay: Alenka Husič o najlepših spominih, vzgoji hčerk in pestrem preteklem letu