Kateri vstopni modeli trikrake zvezde se bodo morali posloviti?

Po letih zapolnjevanja lukenj v vseh mogočih segmentih bodo pri Mercedes-Benzu očitno nekoliko zmanjšali obseg svoje ponudbe.

Kateri vstopni modeli trikrake zvezde se bodo morali posloviti? (foto: Daimler) Daimler
10. 5. 2022

Februarja je zašušljalo, da Mercedes po letu 2022 v ZDA in v Kanadi ne bo več prodajal razreda A. Kasneje so novico pri ameriški Mercedesovi podružnici tudi potrdili. Sedaj pa britanski Autocar poroča, da je Mercedesov generalni direktor, Ola Källenius, med vrhom vodilnih v industriji Future of the Car, ki ga organizira Financial Times, namignil na prihodnost najmanjšega Mercedes-Benza.

Ta sodeč po njegovih besedah ni zagotovljena: "Več bomo povedali prihodnji teden, a naš cilj ni, da bi tekmovali v obsegu proizvodnje. To ni tisto, kar predstavlja znamka Mercedes-Benz." Källenius pa je ob tem dejal tudi, da se bodo na trgu prej ozirali navzgor kot navzdol in zaključil z napovedjo: "spremljajte nas v zvezi z novicami, ko gre za našo ponudbo". O tem so se odločili še pred krizo s polprevodniki. Bi se lahko torej razred A po tej generaciji poslovil tudi v Evropi?

Sicer ni natančneje izdal, kateri modeli naj bi se poslovili. Ne glede na besede, da to ni tisto, kar predstavlja znamka, so v zadnjih petih letih predstavili cel kup avtomobilov okoli razredov A in B, narejenih na platformi za vozila s sprednjim pogonom (MFA2). Ob kombilimuzini in limuzini razreda A je tu še CLA v dveh različicah, razred B in potem še dva križanca - GLA in GLB. Pridružila pa sta se jim tudi še električna EQA in EQB. Nekateri izmed njih se bodo glede na besede direktorja morali gotovo posloviti. Vemo pa že, da bodo pri Mercedes-Benzu oklestili ponudbo kupejev in kabriov.

Preberite tudi: Mercedes EQS SUV - enako ime, a povsem drugačna in še bolj privlačna zasnova

V zadnjem času je proizvodnja Mercedesovih manjših modelov sicer nekoliko omejena, ob primanjkovanju čipov so namreč dali prednost dražjim modelom z višjo dodano vrednostjo. Morda se zdi, da se bodo razredu A odpovedali lažje kot GLA-ju, a vendarle se prvi kljub strmemu padcu še vedno prodaja bolje. Källenius je omenil tudi, da so se v zadnjih dveh letih precej naučili o svoji profitabilnosti, ki je precej robustna.