Kia je objavila podrobnosti o evropski različici električnega Soula EV, ki bo na voljo z dvema različicama. Ti se bosta razlikovali po moči in zmogljivosti baterije. Bo tudi edini Soul, ki ga bomo lahko kupili v Evropi.
Kot omenjeno, bo evropska različica Soula EV, ki bo prvim evropskim kupcem na voljo že na prehodu med prvim in drugim četrtletjem letošnjega leta, tako kot bratranec Hyundai Kona EV na voljo v dveh različicah. Prva bo opremljena s kombinacijo 150-kilovatnega elektromotorja in baterije z zmogljivostjo 64 kilovatnih ur, druga pa s šibkejšim 100-kilovatnim elektromotorjem in baterijo z zmogljivostjo 39,2 kilovatne ure.
Močnejša različica bo v skladu s ciklusom WLTP omogočala doseg do 452 kilometrov, za pospeške do 100 kilometrov na uro bo potrebne 7,6 sekunde, največja hitrost pa bo 167 kilometrov na uro. Šibkejša Kia Soul EV bo lahko s polno baterijo prevozila do 277 kilometrov, za pospeške do 100 kilometrov na uro bo potrebne 9,6 sekunde, največja hitrost pa bo znašala 156 kilometrov na uro. Obe različici se bosta na 100-kilovatni hitri polnilnici do 80-odstotne zmogljivosti polnili dobrih 42 minut, opremljeni pa bosta tudi z vgrajenim 7,2-kilovatnim polnilnikom.
Kia s Soulom EV v Evropi predstavlja tudi telematski sistem Uvo Connect, ki bo voznika, kot pravijo pri Kii, popeljal v digitalno dobo in ga s svetom okoli njega povezal s pomočjo 10,25-palčnega, za dotik občutljivega zaslona in pametnega telefona. Opremljen bo z lastno kartico SIM, prek katere bo sprejemal tekoče podatke o prometu, vremenske napovedi, spremljal okoliške zanimivosti, podatke o parkiriščih in podobno, prav tako bo iskal polnilne postaje v okolici ter preverjal, ali so proste in kakšne vrste priključkov ponujajo.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del