Kia bo v Evropo pripeljala več novih limuzinskih in kombilimuzinskih modelov.
Kia se ne namerava popolnoma osredotočiti zgolj na SUV-je, temveč načrtuje širitev ponudbe kombilimuzin in limuzin – tako s klasičnimi motorji kot z električnimi pogoni. Podjetje se namreč pripravlja na evropski prihod več modelov, ki naj bi zadovoljili še vedno živo povpraševanje po teh karoserijskih različicah.
V ekskluzivnem pogovoru za Autocar je Ted Li, izvršni podpredsednik Kie, dejal, da kombilimuzine še zdaleč niso pozabljene, zlasti na evropskem trgu. Potrdil je tudi prihod povsem novih modelov, namenjenih družinskim kupcem. Prvi med njimi bo EV4 – prva električna Kia, ki jo bodo proizvajali v Evropi, natančneje v tovarni na Slovaškem. Poleg tega bo EV4 na voljo tudi kot limuzina, ki bo v Evropo uvožena iz Južne Koreje.
Modelu EV4 se bo pridružil še K4, ki so ga v kombilimuzinski obliki že predstavili na letošnjem avtomobilskem salonu v New Yorku. K4 bo zamenjal model Ceed in bo v Evropo prihajal iz Kijine mehiške tovarne, tako v limuzinski kot v kombilimuzinski različici. Medtem so na testiranjih že opazili tudi karavansko izvedbo K4, kar nakazuje na pestro ponudbo ob lansiranju v drugi polovici letošnjega leta.
V širšem smislu je Li ocenil, da ima Kia trenutno močan položaj v Evropi, posebej izpostavlja britanski trg, kjer je znamka zelo uspešna. Čeprav je prodaja v Evropi v letu 2024 nekoliko upadla, je od leta 2020 narasla za več kot 30 odstotkov. V Veliki Britaniji pa je Kia že tri leta zapored prodala več kot 100.000 vozil in je trenutno tretja najbolje prodajana znamka v letu 2025.
Povečana konkurenca s strani kitajskih proizvajalcev predstavlja izziv, priznava Li, a Kia namerava okrepiti svojo poprodajno podporo in dobavo rezervnih delov. Ob tem ne namerava sodelovati v cenovni vojni, temveč bo vztrajala pri strategiji osredotočanja na dolgoročne vrednosti. Prav ta pristop je po njegovem mnenju omogočil trajnostno rast.
"Naša strategija temelji na ustvarjanju povpraševanja, ne na sili ponudbe," je pojasnil Li. "Vozil ne potiskamo trgovcem ali kupcem po znižanih cenah, temveč jih izdelujemo v skladu z dejanskim povpraševanjem. To imenujemo zdrav cikel. Morda zveni preprosto, a v resnici zahteva trdno odločnost in jasna načela."
Novo na Metroplay: V Nogometni šoli Mura ne vzgajajo le nogometašev – temveč mlade posameznike, ki na igrišču in izven njega rastejo v odgovorne, srčne in vztrajne osebnosti. Vsak trening, vsak poraz in vsaka zmaga je del poti, kjer se otroci učijo discipline, sodelovanja in spoštovanja.