Za zunanjost novega Ria bi sicer lahko rekli, da je bolj evolucijske kot revolucijske narave in veliko povzema po večjem Riu in drugih novih modelih znamke, kar se odraža predvsem v širšem in bolj pokončnem stebričku C. Na voljo je tudi enajst barv karoserije, poleg osnovnih 14-palčnih jeklenih platišč pa so na voljo tudi štiri aluminijasta platišča v dimenzijah med 14 in 16 palci.
Več sprememb je v notranjosti, kjer na armaturni plošči, podobno kot pri Riu, kraljuje 7-palčni 'lebdeči' na dotik občutljiv zaslon. Kot pravijo pri Kii, bo kupcem namenjenih veliko možnosti za ureditev kabine po njihovih željah, na voljo pa jim bodo tudi povezave s pametnimi telefoni ter njihovo brezžično polnjenje. Med največje v razredu se uvršča tudi prtljažnik, več pa bo tudi prostora za potnike, kar je odraz 15 milimetrov daljše medosne razdalje in bolj proti vogalom potisnjenih koles
Kia Picanto bo opremljen s tremi bencinskimi motorji, med katerimi bo izstopal novi turbobencinski trivaljnik 1.0 T-GDI z močjo 100 'konj'. Poleg njega bosta na voljo še dva atmosferska štirivaljnika: litrski motor z močjo 67 'konj' in 1,25-litrski z močjo84 'konj'. Picanto bo sicer prvič na voljo tudi v športnejši različici GT Line.
Kia Picanto se sicer uvršča med najbolj uspešne Kiine modele. Od leta 2011 so v svetovnem merilu prodali 1,4 milijona Picantov odhajajoče generacije, v Evropo pa jih je zapeljalo več kot 300 tisoč, od tega v lanskem letu več kot 55 tisoč.