Naprodaj je že tudi na sončni strani Alp. Pri slovenskem uvozniku računajo, da si bo trivratno različico Cee'da v letu 2008 zaželelo okoli 200 kupcev, kar bi pomenilo okoli 20-odstotni delež prodaje vseh Cee'dov.
Pro-cee'd je več kot le Cee'd s parom stranskih vrat manj, saj je za 30 milimetrov nižji, nižja je prednja šipa, prednji del je daljši za deset milimetrov, zadek pa za pet. Pro-cee'd se od Cee'da loči še po precej spremenjeni obliki (zlasti izstopa zadek), kar dokazuje tudi dejstvo, da imata avtomobila skupne le prednje blatnike in motorni pokrov.
V osnovi je prtljažnik prav tak kot pri petvratni izvedbi, saj meri 340 litrov, povečati pa ga je mogoče na 1.210 litrov, kar je 90 litrov manj kot pri osnovnem Cee'du. Pro_cee'd vstopa na slovenski trg s kar petimi motorji. 1, 6-litrski turbodizel ima v šibkejši različici 66 kW (90 KM), v močnejši pa 85 kW (115 KM). Stopnico višje je 2, 0-litrski štirivaljni turbodizel s 103 kW (140 KM). Na bencinski strani so 1, 4-, 1, 6- in 2, 0-litrski štirivaljniki z razponom moči od 80 kW (109 KM) do 105 kW (143 KM).
Osnovna oprema LX je bogata, saj vsebuje ABS, šest varnostnih blazin, potovalni računalnik, servovolan, električno pomični prednji šipi, sidrišča Isofix, avdiosistem z MP3- in CD-predvajalnikom, nima pa klime, za katero je treba poseči po boljši opremi LX Fresh. Vrh ponudbe je doplačilni paket Sports Pack s 17-palčnimi platišči, nizkopresečnimi gumami (225/45 R17), tršimi blažilniki, zajetnejšima odbijačema in bolj športno notranjostjo. Tudi Pro-cee'd ima petletno jamstvo.
Najcenejši 'slovenski' Pro-cee'd (1.6 CVVT Ex Sports Pack+) stane 15.990 evrov, za dizla pa je treba odšteti še tisočaka več. Za zdaj imajo v ponudbi le najbolje opremljene pakete, v kratkem pa pričakujejo tudi slabše (in cenejše) Pro-cee'de.
Foto: Kia
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj