Gre za model, ki je na voljo le na Kitajskem.
Prihodnost električnih vozil v kitajskem srednjem razredu dobiva novega tekmeca. SAIC Audi je 16. septembra uradno začel prodajo novega Audi E5 Sportbacka, ki je že v prvih 30 minutah zabeležil kar 10.153 naročil. Model, umeščen v segment srednje velikih električnih limuzin s kupejevsko strešno linijo, je na voljo od približno 30.000 evrov dalje.
Audi E5 Sportback je na voljo v štirih različicah. Osnovni Pioneer s pogonom na zadnji kolesi ponuja 220 kilovatov (299 KM) in baterijo s kapaciteto 76,2 kWh, kar po kitajskem ciklu CLTC omogoča doseg do 618 kilometrov. Različica Pioneer Plus ima večjo baterijo (100 kWh), močnejši motor s 300 kilovati (408 KM) in najdaljši doseg, ki znaša kar 773 kilometrov. Kupci lahko posežejo tudi po štirikolesno gnanih izvedbah. Pioneer quattro razvije 386 kilovatov (525 KM), medtem ko vrh ponudbe, Flagship quattro, zmore kar 579 kilovatov (787 KM) in pospeši do 100 km/h v le 3,4 sekunde.
Baterije dobavlja CATL, vse različice pa temeljijo na 800-voltni arhitekturi, kar omogoča hitro polnjenje in učinkovitejše delovanje. Standardno je vgrajena tudi toplotna črpalka.
Po oblikovni plati E5 Sportback povzema linije konceptnega modela Audi E. S količnikom zračnega upora 0,252 in šestimi barvnimi kombinacijami ohranja prepoznavno športno-elegantno podobo. Osvetlitev je pri tem modelu posebna zgodba – kar 942 LED diod in skoraj 2.000 trikotnih elementov omogoča dinamične svetlobne animacije.
V notranjosti izstopa 59-palčni zaslon, ki ga poganja čip Snapdragon 8295, ter operacijski sistem Audi OS. Poleg tega prinaša digitalni vmesnik »Audi Island«, elektronska ogledala, naprednega glasovnega asistenta in podporo za Apple CarPlay ter Huawei HiCar. Bogato opremo dopolnjujejo ogrevani in prezračevani sedeži, panoramska streha, 360-stopinjske kamere, brezžično polnjenje telefona, v višjih paketih pa še zračno vzmetenje, prilagodljivi blažilniki in BOSE ozvočenje z 18 zvočniki.
Na področju varnosti in tehnologije za pomoč vozniku je E5 Sportback prav tako na visokem nivoju. S 27 senzorji, vključno z lidarjem, ter računalnikom Nvidia Orin-X uporablja napreden sistem Momenta za asistirano vožnjo, ki deluje tako v mestu kot na avtocesti, poleg tega pa omogoča tudi avtomatizirano parkiranje.
Audi E5 Sportback se bo v kitajskem srednjem razredu pomeril z nekaterimi najbolj priljubljenimi električnimi modeli, kot so Tesla Model 3, Nio ET5T in Zeekr 007 GT. Avgusta je Tesla Model 3 v tem segmentu zabeležil 17.739 prodanih avtomobilov, zato bo ta tekma še posebej zanimiva.