Nov napad kitajskega velikana. Konkuriral bo številnim evropskim uspešnicam

13. 1. 2025 | Gregor Žvab
Deli
BYD Atto 2 (foto: BYD)
BYD

Čeprav pri nas še ni znano, kdo bo poskrbel za prodajo ene najbolj prodornih znamk na svetu, pa je že jasno, da bo ponudba zelo široka.

Kitajski avtomobilski velikan BYD bo februarja na evropski trg pripeljal svoj najnovejši električni SUV Atto 2, ki bo razširil konkurenčnost v segmentu majhnih električnih vozil. Novi model se bo uvrstil v priljubljeni segment B-SUV in bo cenovno dostopnejša različica v primerjavi z večjim Atto 3, ki je na evropske ceste zapeljal leta 2022.  

Krepitev ponudbe kljub višjim carinam

Lansiranje modela Atto 2 prihaja le dva meseca po tem, ko je Evropska unija odobrila zvišanje carin na kitajska električna vozila, vključno z modeli proizvajalca BYD, ki lahko dosežejo tudi do 45,3 odstotka. Kljub temu BYD ostaja optimističen glede svojega vpliva na evropski trg.  

Atto 2 bo tekmoval s priljubljenimi modeli, kot so Peugeot e-2008, Citroën e-C3 Aircross, Opel Mokka-e, Fiat 600e, Kia Niro, pa tudi z novincema, Renaultom R4 in električnim Fordom Puma, ki bosta na trg prišla še letos.  

Konj želel skočiti skozi okno, a se je zagozdil. Reševali so ga gasilci

Atto 2 v dolžino meri 4310 mm, 1830 mm v širino in 1680 mm v višino, medosna razdalja pa znaša 2620 mm. Opremljen je z BYD-jevo inovativno "blade" baterijo in konstrukcijo "cell-to-body (CTB)", ki omogoča večjo varnost in energetsko učinkovitost.  

Podjetje trenutno še ni razkrilo cen za večino evropskih držav, a predstavniki BYD pravijo, da bo cena Atto 2 umeščena med model Dolphin, ki v Nemčiji stane od približno 33.000 evrov naprej, in Atto 3, ki se začne pri 37.990 evrih.

Izvršna podpredsednica BYD, Stella Li, je poudarila pomen tega modela za načrte podjetja v Evropi:  "Navdušeni smo, da leto 2025 začenjamo z modelom, ki bo pomemben korak v naši širši evropski strategiji."  

Evropski avto leta je ...