Kitajci novačijo vodstveni kader evropskega velikana, kar kaže na velikopotezne načrte

21. 3. 2025 | Gregor Žvab
Deli

Pet pomembnih ljudi je v zadnjem času BMW zamenjalo za Xiaomi. A vseeno bodo ostali v Evropi.

Kitajski tehnološki velikan Xiaomi ne skriva svojih ambicij na področju električne mobilnosti. Po uspešnem lansiranju svojega prvega električnega modela SU7, ki je že presegel prodajo Teslinega Modela 3 na domačem trgu, podjetje zdaj svojo pozornost usmerja proti Evropi.

Kitajci novačijo vodstveni kader evropskega velikana, kar kaže na velikopotezne načrte
Xiaomi

Po novem je znano, da je Xiaomi zaposlil vsaj pet visokih kadrov iz avtomobilske industrije, predvsem iz vrst BMW-ja, kar kaže na resnost njegovih načrtov za vzpostavitev razvojnega centra za električna vozila v Evropi.

Raziskovalno razvojni center naj bi zrasel v Münchnu

Xiaomi še ni uradno razkril podrobnosti o lokaciji, odprtju ali obsegu investicije, vendar zaposlitveni oglasi na LinkedInu in profili novo zaposlenih nakazujejo, da bo raziskovalno-razvojni center umeščen v München.

Podjetje trenutno išče kadre za ključna mesta, med drugim strokovnjake za dinamiko in več kadrov za oblikovalski oddelek.

Kitajci novačijo vodstveni kader evropskega velikana, kar kaže na velikopotezne načrte
Xiaomi

Tak kader je ključen za razvoj lastnih platform in tehnologij, s katerimi bo Xiaomi lahko konkurenčen evropskim proizvajalcem.

Iz BMW-ja k Xiaomiju

Najodmevnejša okrepitev je Rudolf Dittrich, 15-letni veteran BMW-ja, ki bo vodil evropski R&D center. Pridružila sta se mu tudi Dušan Sarac in Jannis Hellwig, oba s pomembnimi funkcijami v BMW-jevem razvoju. Sarac se je centru pridružil ta mesec, Hellwig pa bo kot višji inženir skrbel za razvoj zmogljivosti in integracijo sistemov.

BMW se na mednjavo kadrov uradno še ni odzval.

Kitajci novačijo vodstveni kader evropskega velikana, kar kaže na velikopotezne načrte
Xiaomi

Prvi izvoz avtomobilov v tujino predviden za leto 2027

Predsednik Xiaomija Lu Weibing je ob robu nedavnih predstavitev razkril, da podjetje načrtuje začetek mednarodne prodaje električnih vozil v letu 2027. Čeprav ciljni trgi še niso znani, je Evropa očitno eden ključnih delov Xiaomijeve širitvene strategije.

Z vstopom na avtomobilski trg je Xiaomi postal eden največjih disruptorjev v kitajski avtomobilski industriji. Podjetje je s prepoznavno znamko, izkušnjami iz potrošniške elektronike in lastnim ekosistemom pametnih naprav hitro našlo pot do uporabnikov, zdaj pa želi ta uspeh ponoviti tudi na evropskih cestah.

Kitajci novačijo vodstveni kader evropskega velikana, kar kaže na velikopotezne načrte
Xiaomi

Kaj pomeni Xiaomijev prihod za evropsko avtomobilsko industrijo?

Z razvojnim centrom v Nemčiji in usmerjenostjo v lokalni razvoj vozil Xiaomi ne cilja zgolj na izvoz, temveč tudi na gradnjo prepoznavnosti blagovne znamke kot lokalnega igralca. Ta pristop bi mu lahko pomagal pri izogibanju carinskim oviram, hkrati pa olajšal pridobivanje zaupanja evropskih kupcev.

Če bo Xiaomiju uspelo ponoviti svoj uspeh s pametnimi telefoni tudi v avtomobilski industriji, utegne resno premešati karte v že tako razgibanem evropskem trgu električnih vozil.

Pri naših sosedih se obetajo boljši časi. Rešitelji pa prihajajo s Kitajske

Novo na Metroplay: Pižama in certificirana nutricionistka Mojca Cepuš nas naučita brati deklaracije na prehranskih izdelkih | Več vem, bolje jem