Novica spada bolj v kategorijo "saj ni res, pa je". V želji po rešitvi znamke, se jim je razprodaja vrnila kot bumerang.
Kitajska avtomobilska znamka Jiuye, ki je delno v lasti Geelyja, matičnega podjetja Volva, se je znašla v eni največjih kriz zadnjih let. Nekoč obetavna znamka, ki je za svoje avtomobile dobivala tudi oblikovalske nagrade, je sedaj tik pred zlomom.
Da bi ublažil finančne pritiske, je Jiuye sprejel neverjetno (noro) potezo in luksuzni model Jiyue 07 ponudil za zgolj 2500 evrov, kar je le desetina običajne cene. Čeprav gre za petmetrsko prestižno limuzino z naprednimi funkcijami in elegantno obliko, je to drastično znižanje povzročilo več zmede kot koristi. Prodaja avtomobilov po tej ceni je bila kmalu zatem ustavljena.
Kljub obetavnemu začetku se Jiuye sooča z resnim finančnim primanjkljajem v višini 7 milijard juanov (okoli 920 milijonov evrov). Glavni investitor Baidu je med oktobrsko revizijo odkril velikanske finančne nepravilnosti in ustavil nadaljnje financiranje, kar je podjetje pahnilo v še težji položaj.
Kriza je povzročila tudi nemire med zaposlenimi, ki so decembra zavzeli sedež podjetja zaradi neizplačanih plač in odpravnin. Preostali zaposleni trdijo, da o odločitvi o drastičnem znižanju cen niso bili obveščeni, kar kaže na pomanjkanje notranje komunikacije in strateškega načrtovanja.
Do danes je Jiuye na Kitajskem prodal le 14.000 vozil, kar je daleč pod pričakovanji. Brez podpore ključnih investitorjev in z naraščajočo finančno nestabilnostjo se zdi, da se Jiuyejeva zgodba bliža koncu. Podjetje, ki je nekoč veljalo za vzhajajočo zvezdo na trgu električnih vozil, zdaj služi kot opozorilo o posledicah slabega finančnega upravljanja in nerealnih ciljev.
Novo na Metroplay: Alenka Husič o najlepših spominih, vzgoji hčerk in pestrem preteklem letu