Več kot 10 avtmobilov v enem dnevu in več kot 50 avtomobilov v enem mesecu. Le kdo vse to kupi?
Po nepopolnih statističnih podatkih s Kitajske, je bilo samo 26. septembra predstavljenih najmanj deset novih modelov avtomobilov. Med njimi je izstopal model Zhiji LS6, ki ga proizvaja SAIC-ov podznamka Zhiji Automobile, ki naj bi imel štiri kolesno krmiljenje. Poleg tega je luksuzna blagovna znamka AVATR, podznamka podjetja Changan, lansirala svoj prvi model z oznako AVATR 07.
Preberite še:
Drugi novi modeli, ki so prav tako prišli v predprodajo ali v prodajne salone na ta dan, so bili: GAC Aion AION RT, Dongfeng Wind Planet Sea S7, Chery Xingtu Yaoguang C-DM Electric 4WD, Changan Qiyuan A07, Lynk & Co 06 Renew/EM-P in FAW Besturn V70/T90 Longyao Edition.
Na isti dan je Xpeng predstavil Pro različico svojega modela G9, ki je visoko zmogljiv avtomobil s pogonom na vsa štiri kolesa. Honda in Dongfeng Motor sta skupaj lansirala model Lingxi L, medtem ko je GAC predstavil prenovljeni Accord. Ford in Changan sta združila moči in na trg poslala osvežen Mondeo.
V celotnem septembru je bilo predstavljenih okoli 50 novih modelov avtomobilov, kar je rezultat vse večje konkurence na kitajskem trgu. Proizvajalci se soočajo s pritiskom, da lansirajo nove modele z naprednejšo strojno opremo, vendar brez dviga cen ali celo z znižanji, da ostanejo konkurenčni.
Medtem ko potrošniki lahko pridobijo več za svoj denar, kar se tiče konfiguracij, ima ta strategija tudi svoje pomanjkljivosti. Preveč pogosta znižanja cen lahko vodijo v upad kakovosti, prodajalci pa se soočajo z velikimi pritiski zaradi neprodanih zalog in upadom vrednosti rabljenih vozil. Kitajski avtomobilski trg bi se lahko za nekatere proizvajalce izkazal za manj stabilnega, kot se zdi.
Novo na Metroplay: Peter Prevc iskreno o težkih trenutkih kariere in o očetovstvu | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem