Pravijo, da se postavlja ob bok Tesli in Porscheju. Ne le cenovno, temveč predvsem po zmogljivostih.
Xiaomi je 29. oktobra razkril ekstremno različico električnega avtomobila SU7, ki z začetno ceno 105.000 evrov izziva znamke, kot sta Tesla in Porsche. Izvršni direktor Xiaomija, Lei Jun, ki ima v domovini status zvezdnika, je zadnji del več kot tri ure dolgega prenosa v živo namenil predstavitvi modela SU7 Ultra. Med drugim je dejal, da se SU7 Ultra uvršča ob bok Tesli Model S Plaid, Xiaomi pa Tesli in Porscheju s tem najbolj konkurira na področju zmogljivosti, ne zgolj cene.
»To je trenutno najhitrejši serijski štirivratni avtomobil na svetu,« je dejal Lei in dodal: »Ko me vprašajo, zakaj smo ustvarili tako zmogljiv avtomobil, je moj odgovor preprost – gradimo sanjski avto.«
Primerjava na predstavitvi je pokazala, da SU7 Ultra v pospešku in najvišji hitrosti presega Porsche Taycan Turbo. Lei je omenil, da je novi avtomobil hitrejši tudi od Teslinega Modela S Plaid, čeprav Tesla ohranja daljši doseg 672 km na polnjenje v primerjavi s 630 km pri SU7 Ultra.
Xiaomi je z novo cenovno strategijo prekinil svojo prejšnjo usmeritev in SU7 Ultra na kitajskem trgu postavil na enako cenovno raven kot Tesla Model S Plaid, pri 814.900 juanih (105.000 evrih).
Xiaomi je napovedal, da bo serijska različica SU7 Ultra opremljena s komponentami iz ogljikovih vlaken, vključno s streho, zmogljivimi keramičnimi zavorami in aerodinamično zasnovo. Prototip je bil predstavljen julija, pred oktobrskim dogodkom pa je Lei sporočil, da je SU7 Ultra postavil rekordni čas na znameniti progi Nürburgring v Nemčiji, ki je že desetletja prestižna referenca za zmogljivosti avtomobilov.
Xiaomi do konca leta cilja na dobavo 120.000 običajnih SU7, prve modele SU7 Ultra pa bodo začeli dostavljati marca prihodnje leto. Podjetje je začelo zbirati naročila 29. oktobra in v prvih 10 minutah prejelo več kot 3.600 naročil.
Lei je še poudaril, da so ameriške sankcije iz leta 2021 spodbudile Xiaomi k vstopu na trg električnih vozil.
Novo na Metroplay: Gojmir Lešnjak - Gojc o svoji dolgi in bogati karieri