Projekt izdelave hibridnega superšportnika dobiva konkretne poteze. Izdelovali ga bodo pred nosom vsem najbolj slavnim imenom. Zraven celo nekdanji šef Ferrarija
Podjetje Silk-FAW bo v prihodnje v Italiji izdelovalo superšportni avtomobil S9. Podjetje, ki je nastalo kot plod sodelovanja med kitajsko znamko FAW in ameriškim podjetjem za inženiring in dizajn Silk EV, bo imeli sedež v mestu Reggio Emilia, le streljal daleč od bolj znane Modene.
Silk-FAW bo tako v prihodnje svoje električne in hibridne luksuzne športne avtomobile izdeloval tako rekoč pred vrati Ferrarija, Lamborghinija, Paganija, ali Ducatija, v projekt pa bosta v dobi treh let obe podjetji vložili skupaj milijardo evrov, avtomobile pa bodo razvijali pod znamko Hongqi tako v Italiji kot na Kitajskem. Njihov prvi model, ki so ga pred kratkim predstavili na salonu avtomobilov v Šanghaju, je Hongqi S9. Obliko mu je določil nekdanji Volkswagnov oblikovalec Walter de Silva, ki je zdaj vodja oblikovanja pri novem podjetju. Hongqi S9 je priključni športni hibrid, ki naj bi zmogel okoli 1400 'konjev', doseže 400 km/h in od 0 do 100 km/h pospeši po navedbah tovarne v 1,9 sekunde.
Zakaj so se odločili ravno za sedež v Reggio Emiliji? »Ta del Italije je prežet s tradicijo izdelovanja športnih avtomobilov, ki jih pozna ves svet. Je idealna lokacija zaradi logistike in potenciala za proizvodnjo naših modelov serije Hongqi S,« je ta Automotive News povedal predsednik podjetja Silk-FAW Jonathan Krane. Honqqi je sicer eno najstarejših avtomobilističnih imen na Kitajskem, ime v prevodu sicer pomeni rdeča zastava, limuzine pa so izdelovali tudi za velikega vodjo Mao Cetunga.
Proizvodnjo v Italiji naj bi v celoti zagnali v začetku leta 2023, kot posebnega svetovalca pa so najeli tudi nekdanjega izvršnega direktorja Ferrarija Amadea Felisa.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem