Se je Švedom zmešalo? Gemera bo imela več moči, kot trije Lamborghini Aventadorji skupaj!

11. 7. 2023 | Miha Rušnik
Deli

No, to velja za močnejšo različico. Šibkejša bo močnejša le od dveh Aventadorjev skupaj.

Koenigsegg z vsakim novim modelom podira meje in preseneča ter navdušuje vse ljubitelje avtomobilizma in tehnike. Svojih avtomobilov ne uvrščajo med superšportnike, niti med hiperšportnike - zanje so megašportniki. Njihov najnovejši je Gemera; avtomobil s 3-valjnim motorjem z dvema litroma prostornine in dvema turbopolnilnikoma, ki mu pomagajo elektromotorji, v njem pa se lahko peljejo 4 odrasle osebe; če ga takole opišemo, nič kaj mega ...

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Koenigsegg (@koenigsegg)

Ampak!

Hibridni pogonski sklop pred tremi leti predstavljene Gemere zmore 1700 KM (1268 kW) in 3500 Nm navora. Zavidanja vredne številke, ampak je to šibkejša različica. Švedi so zdaj predstavili končno produkcijsko različico avtomobila in ob tem naznanili še en pogonski sklop, za katerega bo poleg že tako zajetne cene avtomobila treba odšteti okoli 400.000 ameriških dolarjev.

Koenigsegg

Več kot dovolj

Novi model bo na voljo tudi z motorjem V8, ki mu bodo še vedno pomagali elektromotorji. Iz tega pogonskega sklopa jim je uspelo iztisniti 2300 KM (1715 kW) in 2750 Nm navora. Motorji bodo poganjali vsa štiri kolesa in avtomobil bo ovinkal z vsemi štirimi kolesi. Goro moči in navora bo pomagal krotiti sistem vektoriranja navora.

Koenigsegg

Duh

Gemera je v svoji osnovi grand tourerpotovalnik, s katerim se lahko udobno peljejo 4 odrasli. Udobna in prestižna notranjost vsem potnikom ponuja ogrevane sedeže, osem ogrevanih oziroma hlajenih držal za pijačo, brezstične polnilne postaje za telefone, informacijskozabavna zaslona v sprednji in zadnji vrsti ... No, na voljo bo tudi s paketom Ghost. Ta označuje športnejšo opremo, ki doda več aerodinamičnih elementov na karoseriji in odvzame prtljažnik spredaj.

Koenigsegg

300

Toliko jih bodo izdelali, proizvodnjo pa bodo začeli proti koncu naslednjega leta. Skoraj bi pozabili; z mesta do stotice v 1,9 sekunde in najhitreje 400 kilometrov na uro - ampak to so številke za tisto s šibkejšim motorjem in močnejša Gemera prav gotovo ne bo počasnejša.

Če vas zanimajo tehnične podrobnosti, si oglejte videoposnetek!

Fotografije: promocijsko gradivo

Preberite še: Natovarjanje električnega kolesa še ni bilo tako enostavno

BONUS VIDEO: ŠKODA vs. VOLKSWAGEN: Kako različna sta si lahko dva 'sorodna' električna avtomobila?

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol