Z lansko predstavitvijo Kadjarja in Espacea je Renault začel neverjetno prenovo skorajda celotne modelne ponudbe.
Sledila sta še Talisman in Mégane, letos se jim bo pridružil še dvojni Scénic. Kmalu bo na vrsti tudi prenova Clia in nato še Capturja. Nekje vmes lahko pričakujemo še naslednika Koleosa, ki bo navzgor zaokrožil ponudbo med križanci. Tu je tudi projekt Alpine, ne smemo pozabiti niti Dacie, kjer se nam v kratkem prav tako obeta nekaj prenov, prihodnje leto pa tudi novi Duster.
Od kod ta dinamika v podjetju, kjer je bilo v preteklosti opaziti zgolj težave v vodstvu ali v odnosu z lastnikom, državo? Zdi se, kot da je tudi na francosko stran vendarle preskočila iskra zanosa, ki je bila doslej bolj opazna pri drugi znamki iz alianse, Nissanu. Za skupno pot obeh je sicer jamčil Carlos Ghosn, a zdelo se je, da pravega dolgoročnega podjetniškega pogleda pri Renaultu niso našli. Ko zdaj poslušamo Ghosna, se zdi drugače. Tudi ob predstavitvi novega projekta Alpine je bil prepričljiv. Projekt kot tak je vsekakor zanimiv, namera pa precej drzna. Potem ko je znamka Alpine že 20 let ležala kot kak kos starega železa na nekdanjem tovarniškem dvorišču v Dieppu, jo bodo 'iznašli' na novo! Vsekakor gre za drzno potezo. O tem Ghosn pravi: »Še pred petimi leti ne bi mogli tega zagotoviti tako, kot bomo lahko to naredili zdaj! Najprej smo morali povečali svojo ponudbo, ponudili novosti, kot so križanci Captur, Kadjar, nov, ki bo znan v kratkem, je tudi poltovornjak. Šele zdaj, ko smo opravili vsa ta vlaganja v nove modele in se bodo začela vračati, si lahko privoščimo širitev drugam, na nova področja. Podjetje si je zagotovilo zelo trdno finančno podlago, da bomo lahko vzdržno gradili znamko. Za razvoj takšnega dolgoročnega projekta novosti potrebuješ veliko virov, človeških in finančnih, veliko tehnologije, se resno osredotočiti na razvoj, potrebuješ trdne temelje. Zagotoviti moraš, da bo novost dopolnilo k ponudbi, ki jo že imaš. Zdaj je pravi trenutek, ko gledamo na to, kaj se je dogajalo z Renaultom v zadnjih letih. Pred kratkim smo začeli avtomobile izdelovati tudi na Kitajskem. Zato smo se tudi vrnili v formulo 1. To je bil za nas pomemben trenutek. Renault bo prvi množični izdelovalec avtomobilov s svojim moštvom v formuli 1. Druga dva, Mercedes in Ferrari, imata na trgu povsem drugačno ponudbo. Zdaj pa imamo tudi možnost, da bomo znamko gradili zlagoma in s potrpežljivostjo.«
Tako enostavno je to! Ampak kaj se je dogajalo vmes? Ghosn je pri Renaultu že od leta 1996.
Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"