Spet najboljši na avtomobilski sceni?
Kateri je boljši?
Ko je govora o največjem Mercedesu, se posledično omenja tudi Audi A8 in BMW serije 7. Stalnica v zgodovini avtomobilizma oziroma boj za primat najboljšega. In logično postavljanje meril ter odgovorov - tisti, ki pride zadnji, je pač boljši. Zato lahko mirno zapišemo, da je ta hip Mercedes najboljši izmed omenjene trojice (čeprav se kot konkurenti vidijo tudi Jaguar XJ, Maserati Quattroporte, tudi Lexus LS in še kdo), predvsem zato, ker je na trg prišel zadnji in si s tem posledično zagotovil vsebino, polno najnovejše tehnologije. Ko bo prišel čas zamenjave katerega od konkurentov, se bodo karte seveda logično, spet premešale.
Nova, bolj prijazna podoba
Za novi Mercedes razreda S lahko mirno zapišemo, da je veliko bolj všečne oblike kot predhodnik. Sicer še vedno ostaja velika poslovna limuzina, a oblikovno ni več tako 'poštirkano' tog. Razlog za to si lastimo tudi Slovenci, saj je imel veliko besede pri oblikovanju tudi Robert Lešnik, oblikovalec, ki je svoj pečat pustil tudi pri Volkswagnu in Kii. Linije so veliko bolj zaobljene, elegantne, a očitne. Luči so povsem LED, prednjim so namenili 56 diod, zadnjim pa 35.
Večji, a lažji
Novinec je zrasel v vse smeri. To seveda prinaša plus tudi notranjosti, ki bo tako še prostornejša. Kljub temu je novi razred S lažji od predhodnika, zahvaljujoč predvsem in povsem aluminijasti konstrukciji. Je pa zanimivo, da so pri Mercedesu najprej predstavili različico z daljšo medosno razdaljo, ki naj bi bila celo osnovna, tista včasih prvotna krajša, pa bo zdaj izpeljanka iz daljše. A vse to posledično nakazuje, da je tudi Mercedes vse bolj naklonjen kitajskemu trgu, kjer je bilo že v preteklosti prostora in zanimanja samo za različico z daljšo medosno razdaljo.
Luksuz v notranjosti
V notranjosti prevladujejo usnje, les in drugi prvorazredni materiali. Klasične instrumentne plošče ni več, nadomestili so jo z velikim zaslonom, ki elektronsko prikazuje merilnike. Drugi je seveda na sredinski konzoli, občutljiv na dotik pa je namenjen upravljanju s klimatsko napravo, radiem, navigacijo in še številnim drugim sistemom.
Udobje zadaj
Zadnja klop bo lahko namenjena trem potnikom ali zgolj dvema, med številnimi možnostmi je tudi izbira ambientalne osvetlitve s kar 300 LED diodami, pa podaljšane sredinske konzole z držali za pijačo, ki se bo na željo potnika hladila ali grela, masažni sedeži, itd.
Skupek sodobne tehnologije
Seveda bo novi razred S postregel z vrhunsko tehnologijo in številnimi elektronskimi varnostnimi sistemi. Inteligent drive združuje sisteme kot so Active Parking Assist, Active Lane Keeping Assist, Night View Assist Plus, Distronic Plus z Steering Assist, Brake Assist Plus and Pre-Safe Brake), potem je tu še sistem Magic Body Control, ki prek kamer spremlja cesto in prilagaja podvozje glede na konfiguracijo terena po katerem se avto vozi, ter seveda številni drugi sistemi, ki jih že poznamo.
Motorji
Novi Mercedes razreda S bo v prvem letu na voljo z bencinskim, dizelskim in dvema hibridnima motorjema. Vsi motorji jasno že izpolnjujejo norme Euro6. Dizelska možnost bo različica S 350 BlueTECH (258 'konj', 620 Nm), bencinska pa S 500 (455 'konj', 700 Nm). Tudi hibridni različici si bosta delili bencinski in dizelski motor, izbirati bo mogoče med S 400 HYBRID (306 + 27 'konji', 370 Nm) in S 300 BlueTECH HYBRID (204 + 27 'konji', 500 Nm). Hkrati so pri Mercedesu napovedali tudi različico S 500 Plug-In HYBRYD, ki naj bi po njihovih zagotovilih za 100 prevoženih kilometrov potreboval manj kot 4 litre goriva.
Cene
Novi Mercedes-Benz razreda S bo mogoče naročiti (v Nemčiji seveda) že prihodnji mesec, prve dobave pa so predvidene za jesen. Najcenejši bo S 350 BlueTECH, za katerega bo potrebnih 79.789 evrov, bencinska različica S 500 bo stala 104.601 evrov, med tem ko bo za S 400 HYBRID potrebnih 85.204 evrov.
Predstavitev
V priloženem videu si lahko pogledate, kaj o novem izdelku menijo tisti, ki so ga ustrvarjali!