Do sredine desetletja bodo pri Porscheju predstavili povsem električnega naslednika modela 718.
Ugibalo se je dolgo časa, sedaj pa so pri Porscheju odpravili še zadnje dvome in odpihnili zadnji plamen upanja. Trenutna 718 Boxster in Cayman sta zadnja, ki imata sredinsko nameščen bencinski štirivaljnik ali šestvaljnik. V nekaj letih (predvidoma do 2025) bodo namreč predstavili naslednika, ki ga bo poganjala le še elektrika. Porschejev generalni direktor, Oliver Blume, je pred kratkim razkril: "Našo električno ofenzivo nadaljujemo z dodatnim modelom. Do sredine desetletja želimo naš 718 ponujati le z električnim pogonom."
Električni športnik bo torej sledil električnemu Macanu, ki je že daleč v razvoju. Blume pa je razkril tudi, da bodo za novi 718 razvili novo platformo, čeprav je marsikdo upal, da bodo motorje z notranjim zgorevanjem vzporedno ohranili še eno generacijo in zanj uporabili modularno platformo, ki jo uporablja aktualna generacija 911 - slednja bo s prenovo dobila hibridno različico. To z eksluzivno električnim 718 seveda ne pride v poštev. Z oblikovanjem naj bi se zgledovali po električnem dirkalniku Mission R, ki je nekako prva napoved nove 718-ice.
Preberite tudi: To je Porsche, ki napoveduje konec nekega obdobja
No, za ikonično 911-ico zaenkrat podobnih načrtov s popolno elektrifikacijo naj ne bi bilo. Nepogrešljivim motorjem s ploščato razporeditvijo valjev bo življenje z nižanjem povprečja izpustov pomagal podaljšati prav novi 718, pri Porscheju pa - kot je znano - pri tem veliko vlagajo tudi v razvoj sintetičnih goriv. Kot zadnja predstavljena različica modela 718 z bencinskim motorjem pa bo v zgodovino odšel dirkaško nastrojeni Cayman GT4 RS s 368 kW (500 KM) moči.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del