Pri Hyundaiju govoricam navkljub zanikajo, da naj bi predčasno opustili razvoj in prodajo motorjev z notranjim zgorevanjem.
V prejšnjem tednu se je na podlagi informacij medija Business Korea veliko pisalo o reorganizaciji Hyundaijevih razvojnih oddelkov, kar naj bi pomenilo konec razvoja motorjev z notranjim zgorevanjem in preusmeritev vseh moči v razvoj električnih vozil.
Sedaj so pri Hyundaiju za Motor1.com informacije zanikali: »Hyundai Motor Group zanika, da bi ustavili razvoj svojih motorjev. Posvečamo se zagotavljanju široke ponudbe pogonskih sklopov po celem svetu, kar vključuje oboje - visoko učinkovite motorje z notranjim zgorevanjem in električne motorje.« Zanikajo pa tudi poročila, da naj ustavili razvoj pogonov s tehnologijo vodikovih gorivnih celic.
Res je tudi, da so že v lanskem letu sporočili, da bo Evropa prvi trg, kjer bodo opustili prodajo avtomobilov z dizelskimi in bencinskimi motorji, a se to predvidoma ne bo zgodilo pred letom 2035, v kolikor v to ne bo že prej posegla politika. Leta 2040 bo nato Hyundai na večini večjjih trgov prodajal le električna vozila.
Prihaja Euro 7
Po podatkih Mobility Lens Forecasterja podjetja Ernst & Young bo sicer prodaja električnih vozil prodajo vozil z motorjem z notranjim zgorevanjem prehitela leta 2028. Pri Hyundaiju pa bodo morali v vmesnem času slednje narediti še čistejše in učinkovitejše, saj bodo morali z njimi zadostiti standardu Euro 7, ki naj bi v veljavo prišel leta 2025. Finalizirane podrobnosti o standardu naj bi izvedeli še letos.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj