Vrnitev bencinskega pogona, poseg v višje razrede in celo oživitev ikoničnega modela?
Italijanski proizvajalec se pripravlja na širitev izven okvirov majhnih mestnih avtomobilov, po katerih je bil znan zadnja desetletja (vsaj za tiste, ki se ne ozirajo na gospodarska vozila), in namerava v naslednjih petih letih prodreti tudi na trg večjih vozil. Fiat se je v preteklih letih soočal s težavami zaradi zastarele modelne palete, ki ni več ustrezala strogim varnostnim in emisijskim standardom v Evropi, pa tudi tehnološkim standardom kupcev.
Kot del koncerna Stellantis nameravajo izkoristiti dostop do novih platform in tehnologij, ki omogočajo razvoj popolnoma novih modelov in prodreti v segmente, v katerih niso tekmovali že vrsto let. V prihodnjih letih lahko tako pričakujemo električne in hibridne različice novih modelov 500 in Panda, ki bodo temeljili na osnovi platforme STLA City. Ta platforma, ki je bila prvotno zasnovana za popolnoma električna vozila, bo zdaj prilagojena tudi za blage hibride.
To pomeni vrnitev motorjev z notranjim zgorevanjem v model 500, ki bo prvi, že konec letošnjega leta, doživel tudi rahlo oblikovno prenovo. Večjo oblikovno preobrazbo bo doživela Panda, saj se bodo oblikovalci vrnili k izvirnemu minimalističnemu slogu iz 80-ih let, kar jo bo povezalo z njeno večjo različico Grande Panda, ki je že na trgu. Druga zraven druge naj bi bili kot »mama medvedka in mala medvedka,« s podobno silhueto in oblikovnimi namigi. Nova Panda naj bi na ceste zapeljala šele leta 2030.
Razširitev ponudbe: SUV, "fastback" in celo novi Punto?
Poleg osvežitve modela 500 in nove Pande, Fiat načrtuje še širitev v segment večjih vozil. Eden od njih bo športni terenec, ki naj bi tekmoval z Dacio Bigster. Model Tipo bo nasledila ‘fastback’ karoserijska oblika z višjo oddaljenostjo od tal in športnim oblikovnim pridihom, čeprav so ga primerjali kot tekmeca Volkswagen Golfu. Oba naj bi spadala v razširjeno družino Grande Pande in bosta temeljila na enaki platformi.
Odprta vrata prepuščajo tudi vrnitvi Punta, če se bo zanimanje kupcev zopet ogrelo za kombilimuzine. Direktor Fiata Olivier François je potrdil še, da bo Fiat zaradi usklajevanja z drugimi znamkami koncerna Stellantis dolžine svojih vozil omejil na 4,5 metra. To pomeni, da se bo Fiat osredotočal na kompaktna vozila ter se izogibal prevelikim modelom, ki bi lahko tekmovali z drugimi znamkami znotraj koncerna.