Krajši!

17. 1. 2007
Deli
Krajši!

Tretja generacija športnega terenskega avtomobila Honda CR-V je zapeljala tudi na slovenske ceste. A tokrat so ambicije večje, čeprav je novinec kar za 10 centimetrov krajši od predhodnika, kar lahko pripišemo postavitvi nadomestnega kolesa, ki se je iz vrat prtljažnika preselilo v dno prtljažnika.

Če sta bila predhodnika bolj za zabavo, prosti čas, je novi model veliko bolj luksuzen, bolje opremljen in tudi tehnično bližje osebnemu avtomobilu kot terencu. Zato ne preseneča, da ima novi CR-V boljše vozne lastnosti (tudi po zaslugi večje togosti karoserije), da ponuja višjo raven udobja, hkrati pa z nizkim dnom (pa čeprav ima serijsko kar 17-palčna platišča in dodelan samodejno priklopljiv štirikolesni pogon) niti ne skriva, da mu teren ne diši najbolj. Zato se bolj kot na blatu znajde na asfaltiranih površinah, kjer lahko polno izkoristi ACC (prilagodljiv tempomat), CMBS (zavorni sistem za ublažitev trka), VSA (sistem nadzora stabilnosti vozila), TSA (nadzor stabilnosti prikolice), AFS (aktivni žarometi) itd. Motorja sta dva, že znani turbodizelski 2, 2-litrski i-CTDi (103 kW/140 KM) in nov bencinski dvolitrski i-VTEC (110 kW/150 KM), menjalnika prav tako dva (ročni šeststopenjski ali samodejni petstopenjski), opreme pa tri (Elegance, Executive in Executive Plus). Po napovedih bodo - po ceni od 29.850 do 42.990 evrov - prodali 70 odstotkov dizelskih različic, od tega kar 80 odstotkov z opremo Elegance. (AM)

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol