Kraljevi Citroën Metropolis

Tako velikega Citroëna, kot je konceptni Metropolis, še ni bilo. Je daljši od podaljšane različice Audija A8 in širši od Maybacha 62.

14. 5. 2010

Posebej za nastop na kitajskih avtomobilskih salonih razviti prototip meri v dolžino kar 5, 30 metra. Impozantni sta tudi drugi meri: širina dva metra in višina 1, 40 metra.

Zasnovala ga je Citroënova oblikovalska ekipa iz Šanghaja: spektakularna, izklesana podoba napetih linij nakazuje na oblikovalske prijeme prihodnjih Citroënov.

Koncept poganja hibridna tehnika, katere baterijo je mogoče polniti prek domače električne vtičnice. Elektromotor zmore do 70 kilovatov moči, dvolitrski bencinski šestvaljnik 200 kW in 375 Nm, skupaj pa lahko voznik od pogonskega sklopa pričakuje največjo moč 345 kW in 430 Nm.

Metropolis se lahko vozi izključno na elektriko, med tehničnimi priboljški impozantneža pa je tudi sedemstopenjski robotiziran ročni menjalnik z dvema sklopkama. Potnike razvaja hidroaktivno vzmetenje, ki prilagaja višino podvozja in s tem zagotavlja boljšo aerodinamiko in manjši izpust CO2.

Tovarna navaja, da Metropolis na prevoženi kilometer v povprečju v ozračje izdihne 'le' 70 gramov CO2. Sicer je osnovo Metropolisa zagotovila prirejena platforma 3, na kateri sta narejena Peugeot 407 in Citroën C6.