Novice Promocijsko sporočilo

Kraljevski nakupi in oddih v Kristalni palači

12. 6. 2011
Deli

Vsako sodobno, dinamično in uspešno mesto zaznamuje bleščeči simbol razvoja in končno bo tudi Ljubljana imela svoj Manhattan. Sredi junija 2011 se namreč odpira nov prestižni del, ki združuje nakupovanje, poslovnost, užitek in dobro počutje. Kristalna palača je najnovejši projekt poslovno nakupovalnega središča BTC City, ki želi svojim obiskovalcem ponuditi vrhunske storitve

Nakupovalna Galerija združuje najprestižnejše vodilne blagovne znamke kot so Yves Rocher, iStyle Apple Premium Reseller, Jones, Aktivita Healthness, Stella McCartney, Rolf Benz, Fabi, Björn Borg, Baldinini, Forma F+, Garmin, Steklarna Rogaška, Babadu in SKB banka. Namen Kristalne palače je izpolniti najvišja pričakovanja in zahteve sodobnega človeka – tako v arhitekturi, okoljskih standardih kot tudi v ustvarjalnem in bivanjskem udobju.

Center dobrega počutja oz. Wellness Kristalna palača bo sredi razgibanega vrveža sprostitve željnim nudil oazo miru. V njem je poskrbljeno tako za poživitev telesa in negovanje lepote kot tudi za različne vrste zdravstvenih storitev in terapij. Prenovljeni in spočiti boste lahko poizkušali bogato kulinarično ponudbo restavracije, si privoščili sprehod po parku ali se posladkali v slaščičarni 20. nadstropja (Twenty cafè) ter uživali v veličastnem razgledu na Kamniško-Savinjske Alpe ali na mestno središče. Razgleda pa se boste lahko naužili tudi iz dveh panoramskih dvigal.

Izgradnja Kristalne palače je prvi uresničeni podvig ambicioznega urbanističnega projekta Partnerstvo Šmartinka, ki ga vodi Mestna občina Ljubljana. Najvišja stavba Slovenije je ime dobila, ko jo je na načrtih prvič ugledal dekan fakultete za arhitekturo, prof. Peter Gabrijelčič, in poln navdušenja dejal, da je kakor kristal. Pričakujemo lahko novo mestno četrt po vzoru newyorškega Manhattna, s poslovno-stanovanjsko pozidavo in izobraževalnimi centri, sredi katerih se razteza ogromen park. Za prijetno počutje obiskovalcev Kristalne palače je namenjenih kar 2.500m² zelenih površin na terasi, ki so primerne tudi za organizacijo zabav, sprejemov in drugih dogodkov.

Kristalna palača je poleg vrhunske ponudbe tudi prijazna do okolja, saj je zasnovana skladno z  visokimi okoljevarstvenimi standardi energetske učinkovitosti. Vanjo je vgrajena sončna elektrarna, stavba je priključena na daljinski sistem oskrbe s toploto, hladilni sistemi pa so načrtovani po najsodobnejših standardih. Zgradbo namreč hladi tehnologija ledenih akumulatorjev, ki se polnijo ponoči, praznijo pa podnevi s hlajenjem stavbe.

Svoje mesto med vrhunsko ponudbo si lahko zagotovijo vsi, ki iščejo nove poslovne priložnosti, saj je na voljo še nekaj poslovnih prostorov. Pisarne poslovno - kongresnega centra zagotavljajo udobje dela v sproščenem okolju. Kristalna palača nudi možnost organiziranja dogodkov, konferenc in različnih srečanj v sodobni konferenčni dvorani, ki sprejme do 200 gostov. Poskrbljeno je tudi za parkiranje, saj se stavba ponaša s podzemno garažo v treh nadstropjih in letališčem za helikopterje na strehi.

Sodobna arhitektura, elegantna notranjost in tehnološka dovršenost Kristalne palače zagotavljajo zadovoljstvo kupcev in poslovnih partnerjev. Ta vzhajajoča ikona sodobnosti bo nedvomno obogatila in zaznamovala našo prestolnico, saj odgovarja na izzive urbanega življenja, ki od nas zahtevajo učinkovitost, kvaliteto in udobje.

foto: Aljoša Rebolj

promocijsko sporočilo