Obsežna anketa kar 23.000 voznikov razkriva, kateri proizvajalci imajo najzvestejše kupce.
Ko pride čas za menjavo avtomobila, se večina voznikov ne odloči za popolno spremembo – tri od petih Britancev ostanejo zvesti isti avtomobilski znamki. To potrjuje obsežna anketa Carwow Driver Power Survey, ki je zajela 23.000 voznikov v zadnjih treh letih in razkrila, katera avtomobilska podjetja znajo najbolje obdržati svoje stranke in posledično tudi s katerimi znamkami imajo kupci dobre izkušnje in jim lahko zaupajo.
Toyota na vrhu, presenetila Tesla
Rezultati so jasni – Toyota je nesporna zmagovalka, saj kar 76 odstotkov njenih kupcev ostaja zvestih znamki. 85% lastnikov Toyot poroča tudi o pozitivnih izkušnjah, medtem ko jih več kot polovica vztraja pri znamki zaradi njenega močnega ugleda in legendarne zanesljivosti. Na drugem mestu je presenetila Tesla s 70% zvestih kupcev. Glavni razlogi za vračanje k ameriški znamki so pozitivne izkušnje (80% lastnikov) ter inovativnost in napredna baterijska tehnologija (72%).
Vprašljiva kvaliteta ter dejanja Elona Muska lastnike Tesel očitno ne zmotijo tako močno kot njihove kritike. Naprej prevladuejo azijske znamke: tretje mesto je zasedel Lexus (69% zvestobe), četrto Subaru (67%) in peto Kia (66%), ki so med kupci najbolj priljubljeni zaradi svoje kakovosti in varnosti.
Najmanj zvestih kupcev pri znamkah z zmanjšano modelno ponudbo
Na drugi strani lestvice se nahajajo znamke, ki ne uspejo prepričati kupcev. Najslabše se je odrezal Mitsubishi z le 5,6 odstotka zvestobe, kar niti ni presenetljivo glede na usihajočo ponudbo vozil. Presenetila pa je hitro rastoča Cupra, ki ji namerava ostati zvestih le 18 odstotkov kupcev. Slabo sta se odrezala tudi Cuprin Seat (31%) ter Fiat (28%), pričakovano pa se je slabo odrezal tudi Jaguar zaradi transformacije v izključno električno znamko.
Presenečenje je Mercedes-Benz, kjer bi se le 46 % trenutnih lastnikov ponovno odločilo za nemško prestižno znamko, kar je enako kot pri cenovno dostopni Dacii. Odrezal pa se je slabše od primeljivih luksuznih znamk kot sta Audi, BMW in celo Land Rover. Iain Reid iz Carwow je dodal: »Menjava avtomobila je lahko pomembna življenjska odločitev. Čeprav je razumljivo, da ljudje ostajajo pri znamkah, ki jih poznajo, se včasih splača biti odprt za nekaj novega – morda bo bolje ustrezalo vašim potrebam.«
Novo na Metroplay: Tilen Artač o tem, zakaj je bilo težko imitirati Roberta Goloba in kako v resnici nastane vrhunska imitacija