Toliko menda v kombinaciji s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom M DCT, pogonom na zadnji kolesi in paketom M doseže novi BMW M6.
Pod motorni pokrov so mu vgradili 4,4-litrski motor V8, ki ga sicer že poznamo, a po novem s pomočjo dveh turbopuhal zmore največjo moč 412 kW in navor 680 Nm, kar je 10 oziroma 30 odstotkov več kot doslej.
Tako motorizirani M6, čeprav je v kupejevski obliki za 150, v kabrioletski pa za 50 kilogramov težji od predhodnika, v 4,2 oziroma 4,3 sekunde doseže hitrost 100 km/h in se v običajni izvedbi elektronsko ustavi pri 250 km/h, s paketom M pa pri 305 km/h. Ob tem menda porabi kar za 30 odstotkov manj goriva od predhodnika.
BMW M6 se od običajnega BMW serije 6 razlikuje predvsem po izboljšavah hladilnega sistema, optimizirani aerodinamiki, keramičnih zavornih kolutih, ki so za dobrih 20 kg lažji od jeklenih, in seveda izrazito športnem podvozju z razporeditvijo teže med obema premama v razmerju 50 : 50.
Notranjost poleg kombinacije športnosti in razkošja ponuja tudi izčrpno opremo vključno z zaslonom HUD, 'nočnim vidom' in Bang & Olufsenovim ozvočenjem, dobre vozne lastnosti pa omogoča tudi zgradba karoserije iz kombinacije jekla z visoko trdnostjo, aluminija in kompozitnih materialov. Na kupeju izstopa predvsem streha iz črnega karbona. BMW bo kupe javnosti predstavil marca v Ženevi, kabriolet aprila v New Yorku, prvim kupcem pa bo menda na voljo septembra.