Pariški veljaki so se odločili, da bodo morali lastniki velikih in požrešnih športnih terencev plačevati najvišje parkirnine. Zakaj?
Modeli SUV so praviloma bolj požrešni in ekološko »oporečni« od manjših, osebnih avtomobilov, zato bodo v Parizu v začetku prihodnjega leta v veljavo stopile višje parkirnine za tovrstna vozila. Ekološka stranka EELV je postregla s podatki, da se je število velikih, športnih terencev v Parizu povečalo za 60 odstotkov v zadnjih štirih letih. Kljub temu predstavlja to še vedno le 15 odstotkov vseh zasebnih avtomobilov v francoski prestolnici, ki naj bi jih bilo skupaj kar 1,15 milijona.
Cena parkiranja naj bi progresivno naraščala z velikostjo in težo avtomobila ter njegovim pogonom. Cilj je, da bi take avtomobile počasi izrinili iz mestnih jeder, kjer povzročajo onesnaženje in dodatno gnečo. Parkirnina bi bila zanje, kot poroča The Guardian, trikrat višja od tiste, ki jo bodo plačevali lastniki električnih avtomobilov.
Že pred časom so podoben ukrep sprejeli v tretjem največjem francoskem mestu Lyonu, zvišanje parkirnin za največje in najtežje pa je pričakovati tudi v Grenoblu. Izven Francije se trenutno največ govori o Amsterdamu, se pa zna zgoditi, če bi se tovrsten model v Franciji izkazal za uspešnega, da bi to postala praksa v vseh večjih evropskih mestih.
Preberite še: Ta dva pomembna bencinska servisa jutri zapirata svoja vrata
BONUS VIDEO: ŠKODA vs. VOLKSWAGEN: Kako različna sta si lahko dva 'sorodna' električna avtomobila?