Le za varnost

Čeprav je Qashqai (Vozili smo AM 03-2007) videti kot terenec, sta njegova 'terenska' aduta predvsem varnostna elementa: višina (voznikovega sedeža) od tal pomeni dobro vidljivost naprej, štirikolesni pogon pa pomeni več aktivne varnosti na slabši podlagi.

Le za varnost (foto: Tovarna) Tovarna
25. 2. 2007

Pri Nissanu ga torej ne prodajajo kot terenca. Je pa eden pomembnejših modelov te znamke v tem letu, tudi v Sloveniji, saj naj bi kar 80 odstotkov kupcev tega avta prvič kupilo Nissana. Kar 200 naj bi jih letos prodali pri nas, cene pa se gibljejo od 17.900 evrov (1.6 16V 2WD Visia) do 30.100 evrov (2.0 dCi 4WD Premium). Med osnovno opremo (Visia) spadajo tudi ABS, varnostna blazina za voznika in sovoznika, stranski varnostni zavesi, električni servo, električno pomična stekla, po višini in globini nastavljiv volanski obroč, ročna klimatska naprava, radio s CD-predvajalnikom, električno nastavljivi in ogrevani zunanji ogledali, daljinsko centralno zaklepanje, verjetno najzanimivejša različica pa bo pri nas 1.5 dCi Tekna, ki stane 21.400 evrov. Štirikolesno gnani Qashqai je na voljo le z dvolitrskim bencinskim in turbodizelskim motorjem, v povprečju pa je štirikolesno gnana različica ob enaki opremljenosti od dvopogonske dražja za 1.900 evrov.

Foto: Nissan