Nissan je predstavil Leafa, za katerega trdijo, da bo, ko bo v serijski obleki, postal cenovno najbolj dostopen 'električar' na trgu.
Na prvi pogled je Leaf tipična (večja) kombilimuzina spodnjega srednjega avtomobilskega razreda. Oblikovno bo bolj všeč Azijcem kot Evropejcem, a oblika ne bo njegov največji magnet. Ta vloga bo pripadala ekološki vožnji, ki jo bo zagotavljal 109-'konjski' elektromotor z 280 Nm navora. 90-kilovatne litij-ionske baterije (24 kilovatnih ur) naj bi ob podpori sistema regeneracije zavorne energije zagotavljale 160-kilometrski domet, popolnoma naj bi se, lahko kar prek domače električne vtičnice, napolnile v osmih urah, polurno polnjenje pa naj bi baterije napolnilo do 80 odstotkov. Leaf naj bi dosegel največjo hitrost 180 kilometrov na uro. O cenah Japonci niso povedali še nič oprijemljivega, so pa navrgli, da bo imel konkurenčno ceno, kar pomeni od 18 tisoč evrov navzgor. Serijskega Leafa bodo začeli prodajati prihodnje leto tudi v Evropi.
Leaf v merah
Dolžina 4.445 mm
Širina 1.770 mm
Višina 1.550 mm
Medosna razdalja 2.700 mm
Foto: Nissan
Novo na Metroplay: Pižama in certificirana nutricionistka Mojca Cepuš nas naučita brati deklaracije na prehranskih izdelkih | Več vem, bolje jem