Letna guma za zimske dni - Michelin CrossClimate!

6. 3. 2015
Deli

Pri Michelinu so predstavili letno gumo, ki se tudi odlično pelje po snegu. Ne imejte nas za nore, saj ima tudi oznako z zasneženo goro in snežinko ter napis M+S!

Čeprav je med redkimi novinarji, ki smo sodelovali na mednarodni predstavitvi v Ženevi, bilo zaznati veliko začudenja in skepse, so pri Michelinu prepričani, da bo to njihova največja novost zadnjih nekaj let. Pravzaprav prava revolucija, saj ne govorimo o vseletni gumi (le-te so v osnovi predelane zimske gume!), pač pa o pravi letni gumi.

V dokaz, da je CrossClimate nekaj posebnega, so nam zagotovili tri pogoje, s katerimi se ponavadi srečujejo vozniki. To je polno zaviranje v suhem, vožnja v krogu po mokrem in hrib, poln snega. V prvem so dokazali, da ima guma CrossClimate povsem isto zavorno pot kot letna guma Michelin Energy Saver+, v drugi vaji se je pri oprijemu izkazala kot najboljši tekmeci z letnim in zimskim profilom ter v zadnji, da ob speljevanju v zasnežen klanec se lahko povsem enakovredno kosa z zimsko gumo Michelin Alpin 5.

Kako jim je uspelo? Seveda so pri sestavi mešanice zelo skrivnostni, saj nam je uspelo zvedeti, da so uporabili Siliko, da so pri profilu V zelo skrbno oblikovali lamele ter jim namenili zareze za boljše zaviranje in trakcijo. Prvega maja 2015 bodo začeli prodajati 21 dimenzij velikosti od 15 do 17 palcev, 1. junija pa še dodatni dve. Proti koncu prihodnjega leta se bodo pridružile gume CrossClimate za križance in dostavna vozila.

"Tudi mi smo presenečeni, kako dobre so te gume na vseh podlagah, tudi na ledu, hkrati pa je treba vedeti, da to niso niti športne gume niti gume za povsem snežne razmere. Zato jih vozniki verjetno ne bodo natikali na hitre avtomobile niti na avtomobile, ki se dlje časa vozijo v zahtevnih snežnih razmerah, bodo pa odlična izbira za kratke snežne padavine, kot jih imate v Sloveniji," je dejal predstavnik Michelina. Ker nam črv nezaupanja vseeno ni dal miru, nam je zagotovil, da mešanica ni tako mehka, da bi s tem kakorkoli zmanjšali domet oziroma življensko dobo gume. "Pri Michelinu smo na dolgo življensko dobo naših gum zelo ponosni, zato ima CrossClimate povsem isto trajnost kot recimo Michelin Energy Saver+." Zmogljivosti nove gume so potrdili tudi pri neodvisni nemški organizaciji Tüv Süd, v kratkem pa naj bi jo dali tudi v test ADAC-u, vendar se morajo še dogovoriti, ali jo bodo primerjali z letnimi, zimskimi ali celoletnimi.    

CrossClimate bo cenovno med letno in zimsko gumo, od letne bo približno 10 odstotkov dražja.