Peugeot je v lanskem letu prodal po vsem svetu 1.553.000 avtomobilov, kar pa je vseeno upad prodaje za 8,7 odstotka.
Bolje jim je šlo s prodajo sestavljenih vozil, kjer je upad skoraj ničen (0,2 odstotka). Po drugi strani pa so si odločno pripravili teren, saj so uspeli ustvariti kar 10,9-odstotno rast prodaje zunaj evropskih meja, kar v številkah pomeni 674.000 vozil. Občutno rast so uspeli doseči na Kitajskem, prodaja se je povečala za kar 25,8 odstotkov in če vemo, da je Kitajski trg še dodobra neizkoriščen je takšen uspeh lepa napoved za prihodnost.
Kot že omenjeno, je bila v Evropi kljub novim modelom prodaja slabša, kar pa ne gre toliko pripisovati Peugeotu samemu ampak predvsem še vedno nestabilnemu evropskemu trgu. Za izdatno uspešnost prodaje so se pri Peugeotu odločili za dražje različice oziroma izpeljanke, pri čemer so zadovoljni tako z različicami 208 GTi in XY, kot z novim 308 in mestnim križancem 2008. Leto 2013 je prineslo tudi zgodovinski uspeh na eni težjih preizkušenj na svetu, slovitem Pikes Peaku, kjer je Sebastien Loeb zmagal in progo prevozil z daleč najboljšim časom.
Za leto 2014 pri Peugeotu pripravljajo nove motorje, menjalnike in dodatno SW različico za model 308, hkrati napovedujejo prenovo vozil v najmanjšem razredu.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem