Potem, ko je Lexus v Detroitu predstavil športni kupe LC 500 z motorjem V8, je zdaj pripravil tudi svetovno premiero hibridnega kupeja Lexus LC 500h, ki na okolju bolj prijazen način obeta še več športnosti.
V osrčju njegovega pogonskega sklopa je 220-kilovatni 3,5-litrski bencinski motor V6, ki sodeluje s 44,6-kilovatnim elektromotorjem, za posredništvo med njima pa skrbi litij-ionska baterija. Kot se za čistokrvni športni avtomobil spodobi, je pogonski sklop s sistemsko močjo 264 kilovatov (354 'konj') zbran v sprednjem delu in svojo moč preko samodejnega menjalnika prenaša a zadnji kolesi, športni kupe dolžine 4,760 metra pa v 5 sekundah pospeši do 100 kilometrov na uro.
Lexus LC 500h je sicer prvi avtomobil, ki so ga zasnovali na novi platformi za avtomobile z zadnjim pogonom GA-L, ki jo bodo sčasoma uporabili tudi na drugih modelih. Inženirji so se osredotočili predvsem na to, da so težo potnikov in ključnih mehaničnih elementov združili znotraj obeh prem in jih namestili čim niže, da so zagotovili nizko težišče in čim boljše vozne lastnosti. Temu služi tudi lahka gradnja karoserije in zmanjševanje teže pri drugih elementih avtomobila. Seveda pri tem niso pozabili niti na najnovejšo info-zabavnostno tehniko in sodobne varnostne pripomočke.