Da je kitajski avtomobilski trg ne le eden najpomembnejših, ampak tudi eden najbolj zahtevnih, vedo vsi avtomobilski proizvajalci, ki so na njem prisotni.
In ker ima kitajska ekonomija in državna ureditev svoje posebnosti, se marsikateri (ali celo večina) odloči za lokalno proizvodnjo, ponavadi v sodelovanju s kitajskim partnerjem. Tako je moč izdelovati avtomobile, primerne lokalnemu trgu, z lokalnimi stroški dela. A ker je zahtev po dobri delovni sili vse več, je dobre delavce težko najti - z ne dovolj dobrimi pa proizvajalci tvegajo težave s kvaliteto.
Pri Lexusu so se tako odločili, da se izdelavi avtomobilov tam enostavno odrečejo. Vozila, namenjena prodaji na kitajskem trgu, Lexus uvaža z Japonske, kar bistveno vpliva na cene. Te so zaradi vključenih visokih uvoznih dajatev visoke; za vstopni model ES, ki je Lexusov najbolje prodajani model na Kitajskem, je potrebo odšteti vsaj 57.700 dolarjev, medtem ko v ZDA enako vozilo stane 36.620 dolarjev.
A pri Lexusu vztrajajo, da je kvaliteta njihova prva skrb. »Nemška trojica se ponaša s podobo znamke, ki so jo gradili tekom dolgoletne zgodovine že v preteklem stoletju, medtem ko se Lexus zaenkrat še ni dovolj vtisnil v zavest ljudi,« pravi Tokuo Fukuiči, Lexusov predsednik mednarodnih operacij in šef oblikovanja in dodal: »V primeru morebitnih težav s kvaliteto bi nas naši kupci zapustili, saj je prav kvaliteta tisto, kar iščejo v Lexusu.«
Lexus, ki so ga ustanovili leta 1989, je je prvo tovarmo izven Japonske (v Kanadi) odprl šele 15 let po ustanovitvi. Kljub temu, da večji del vozil še vedno proizvajajo na Japonskem, so lani naznanili, da leta 2015 začenjajo s proizvodnjo tudi na svojem največjem tržišču, v ZDA.
Pri Lexusu vse bilj resno naskakujejo (s svojimi avtomobili z oznako F) segment športnih premijskih vozil, kjer sicer kraljujejo AMG, BMW M IN Audijev Quattro z modeli RS, kar dokazujejo tudi z novo kampanjo, namenjeno Lexusom F.