Tako kot je pred časom napovedal, je Lexus v Detroitu predstavil peto generacijo svoje najviše uvrščene limuzine LS, ki je zanj zelo pomembna, saj je Toyota z njo leta 1990 sploh uvedla to znamko.
Lexus LS je z novo generacijo zrasel v dolžino, postal nižji od predhodnika in ima tudi večjo medosno razdaljo, kar se odraža predvsem v eleganci in bolj športni usmerjenosti z izboljšanimi voznimi lastnostmi. Te mu omogoča tudi nova platforma GA-L, ki so jo uvedli s kupejem LC 500, a so jo za LS precej podaljšali. Opremili so jo tudi z Lexusovim upravljanjem vozne dinamike VDIM četrte generacije ter z lahkimi a kljub temu trdnimi materiali dosegli tudi precejšnje zmanjšanje teže v primerjavi s predhodnikom.
Za novi Lexus LS so razvili tudi novi 3,5-litrski motor V6 z dvema turbinskima polnilnikoma pri katerih so izhajali iz izkušenj iz formule 1 in z močjo 418 'konj' razvija zmogljivosti, ki bi jih pripisali motorjem V8. Lexus LS z njim v 4,6 sekunde doseže hitrost 100 kilometrov na uro, pri čemer igra pomembno vlogo tudi 10-stopenjski samodejni menjalnik, ki je tudi prišel iz Lexusa LC 500.