Organizacija AŠ 2005 ta konec tedna v Ljubljani gosti kar dve prireditvi mednarodne avtomobilistične organizacije FIA, zaključno prireditev FIA CEZ (centralno evropske cone) prvenstev za leto 2018 in regionalni športni kongres FIA.
Na regionalnem športnem kongresu FIA so se zbrali predstavniki avtomobilskih zvez iz Albanije, Avstrije, Bosne in Hercegovine, Hrvaške, Češke republike, Madžarske, Italije, Kosova, Makedonije, Črne gore, Poljske, Srbije, Slovaške in Slovenije, šole njih pa še predstavniki petih zvez iz držav, ki niso članice regije, poleg trenutnemu stanju in prihodnosti avto športa pa so se posvetili tudi problematiki varnosti v prometu, področju, na katerem smo v zadnjih desetletjih vsaj v Evropi dosegli občuten napredek, a kljub temu ostaja še veliko dela, predvsem v državah tretjega sveta, kjer na cestah še vedno umre preveč ljudi.
Na drugem delu dogodka, zaključni prireditvi FIA CEZ prvenstev za leto 2018, so podelili tudi nagrade najboljšim voznikom v 14 avtomobilskih športnih panogah.
Prireditev je s svojo prisotnostjo počastil tudi predsednik FIA Jean Todt, ki je podprl gradnjo ustreznega avtomobilskega dirkališča, ki ga Slovenija nujno potrebuje. Kot pravi, je zanj avtomobilski šport po eni strani šov, po drugi pa tudi laboratorij, ki avtomobilski industriji omogoča, da razvije varnostne sisteme, ki pripomorejo k splošnemu povečanju prometne varnosti. Kot predsednik FIA seveda podpira evropsko Vizijo nič. Med obiskom v Ljubljani se je sestal tudi s predsednikom Republike Slovenije Borutom Pahorjem in ministrom za šolstvo in šport Jernejem Pikalom ter predstavniki ljubljanske mestne občine.
Na kongresu je sodelovala evropska komisarka za promet Violeta Bulc, ki je poudarila pomen povečevanja varnosti v prometu, saj samo v Evropski uniji na cestah vsako leto umre 26 tisoč ljudi, 136 tisoč pa je huje ranjenih. Kot je poudarila, si bo EU za povečanje prometne varnosti prizadevala na treh ključnih področjih. Prvo je izboljšanje varnosti vozil, k čemur bo pripomogla tudi obvezna vgradnja 16 novih varnostnih tehnologij v nove avtomobile. Drugo je izboljšanje infrastrukture, ki bo usmerjeno predvsem na regionalne ceste, tretji pa je vplivanje na varnostno zavest udeležencev v prometu in njihovo ravnanje, saj ugotavljajo, da je še vedno za več kot 95 odstotkov nesreč ključen človeški dejavnik. Med članicami bo sicer največ dela potrebnega v Bolgariji, Romuniji in na Hrvaškem, ki so na dnu varnostne lestvice. Evropska komisija in FIA sicer prizadevanja za večjo varnost v prometu selita tudi na raven OZN, saj ugotavljajo, da na cestah po vsem svetu še vedno vsako leto izgubimo 1,3 milijona življenj.