Ljubljana je dobila novo taksi službo

Po dveh letih priprav bo v petek ob 6:00 stekla dejavnost Cammea, družbe za prevoze s taksiji, ki je nastala v sosednji Hrvaški, svoj nastop pa začenja tudi v Ljubljani. Njihove taksije boste spoznali po enotnih belo-zelenih Daciah Logan MCV.

Ljubljana je dobila novo taksi službo (foto: Matija Janežič) Matija Janežič
27. 9. 2017

Na Hrvaškem je Cammeo že precej znan, saj deluje že enajst let, v katerih so njihovi taksiji prevozili že več kot 253 milijonov kilometrov. Leta 2006 so na Reki začeli delovati s 13 taksiji, danes pa z več kot 800 vozili v desetih mestih obvladujejo precejšen del taksistične dejavnosti. Svoje voznike tudi sami šolajo in jim omogočajo pomoč pri delu, za upravljanje dejavnosti pa so razvili tudi lastno programsko opremo Taxi Navigator, ki jo v petdesetih državah uporablja tudi več drugih družb.

V Ljubljani bo 60 voznikov in 60 Dacij Logan MCV z okolju prijaznejšim pogonom na zemeljski plin torej  svojo dejavnost začelo ta petek od 6:00, vse do ponedeljka ob 6:00 pa bodo njihovi prevozi brezplačni. Potem bo treba za vsak kilometer vožnje odšteti 0,85 evra, prav toliko bo stala startnina, vsaka minuta čakanja pa bo stranko stala 0,23 evra. Kot pravijo, bodo cene prevozov enake ne glede na čas dneva in se tudi skozi leto ne bodo spreminjale. Cammeo  bo naročanje taksija omogočal  tudi preko mobilne aplikacije "Cammeo", ki bo uporabnikom omogočila tudi vpogled v samo vožnjo in njene stroške. Možno pa bo tudi naročanje preko telefona.

Pri Cammeu sicer pravijo, da bodo najcenejši taksi prevoznik v Ljubljani, kar bo veljalo predvsem v primeru, ko bodo stranke uporabile popuste, saj vas taksi z malo sreče v Ljubljani že sedaj  lahko pelje ceneje. Cammeo bo v Ljubljani zato imel nekoliko težjo nalogo, kot v hrvaških mestih, kjer je uspel z veliko nižjimi cenami od drugih prevoznikov, predvsem pa s ponujanje enotne nizke tarife za vožnje po mestnih središčih. Načrti v Sloveniji so vsekakor smeli, saj bi radi ljubljansko floto v kratkem povečali na 100 vozil, do konca leta bodo dejavnost začeli še v enem slovenskem mestu, najverjetneje Mariboru, prihodnje leto pa načrtujejo širitev tudi v Koper, Kranj in Celje, v mesta torej, ki z gostoto prebivalstva omogočajo uspešno delovanje taksijev.