Ljubljančani se te dni sprašujejo, ali bodo obstoječe mestne avtobuse zamenjali novi?
Slovenija ima kot del Evropske unije do leta 2050 v načrtu izpeljati prehod v ogljično nevtralnost. Pot do tja je seveda še precej dolga, a vsak korak šteje.
Testiranje naprednih tehnologij
Pri LPP Ljubljana so v svoj vozni park začasno vključili električni avtobus BYD eBus B18. Kot so zapisali na svoji spletni strani, testiranje naprednih tehnologij v javnem prevozu pomeni prizadevanje za zeleno mobilnost. Omenjeni avtobus, ki slovi po svoji visoki energetski učinkovitosti in okolju prijazni tehnologiji, obratuje na linijah 1 in 14. Vozilo se ponaša z impresivno kapaciteto baterije, ki omogoča doseg do 420 km z enim polnjenjem, zaradi česar je idealno za dnevne potrebe, so prepričani pri LPP. Na ljubljanskih cestah bo vse do 25. maja.
Prednosti električne vožnje
Poleg zmanjševanje emisij CO2 električni avtobus BYD eBus B18, ki ga prodaja madžarsko podjetje Kisgmand, zato so na njem madžarske registrske tablice, ponuja tudi tišjo in bolj gladko vožnjo.
Na LPP pravijo, da o nakupu vozila še ne razmišljajo, vse bo odvisno od tega, kako dobro se bo njegova energetska varčnost obnesla med testnim prevozom po cestah slovenske prestolnice.
Avtobus kitajskega proizvajalca sicer poganjata dva motorja, od katerih vsak razvije moč 150 kilovatov (204 KM), 442 kilometrov dosega pa zagotavlja ogromen baterijski sklop, ki ima zmogljivost 511 kWh.