Eden zadnjih preživelih enoprostorcev je postal ... električni SUV.
Renault se je odločil trend spreminjanja enoprostorcev v športne terence nadaljevati s Scenicom. Potem, ko so to naredili z večjim Espaceom, so pri Scenicu šli še korak dlje. Ne le, da je koncept povsem drugačen, enako velja tudi za pogon. Scenic bo po novem - električen.
Renault Scenic E-Tech bo za začetek na voljo z dvema motorjema. 125 kilovatnim (170 KM) in 160 kilovatnim (220 KM). Tudi bateriji bosta različni, pri čemer bo šibkejši motor energijo črpal iz 60 kWh, močnejši pa iz 87 kWh.
Veliko delov novega Scenica je narejenih iz recikliranih materialov, vključno z armaturno ploščo, panoramsko streho, pokrovom motorja, v avtu pa ni nikakršnega usnja. Odlikujeta ga tudi družinska prostornost in praktičnost. Avto ima namreč ravno dno, v kabini pa je za kar 38 litrov različnih odlagalnih predalov.
Digitalna armaturna plošča, imenovana OpenR Link, je sestavljena iz dveh zaslonov - 12,3-palčni za volanskim obročem in 12-palčni, navpični na sredinski konzoli. Informacijsko-zabavni sistem sestavlja več kot 50 aplikacij, med drugim tudi integrirani Googlovi zemljevidi, omogoča pa tudi povezljivost z Android Auto in Apple CarPlay.
Za varnost skrbi 30 različnih asistenčnih in varnostnih sistemov, vključno z naprednima različicama radarskega tempomata in sistema za ohranjanje avtomobila na voznem pasu.
Avto bo kupcem na voljo prihodnje leto.
Preberite še: Govorice so se uresničile, Volkswagnova znamka se poslavlja. Kakšna bo njena nova vloga?
BONUS VIDEO: Najbolj pričakovani Renault letošnjega leta ni zadržanega značaja