Los Angeles 2018: Audi navdušuje s študijo električnega štirivratnega kupeja Audija e-trona GT

Audi je v Los Angeles pripeljal študijo svojega tretjega električnega avtomobila, štirivratnega kupeja e-tron GT, ki bo na ceste v serijski izvedbi predvidoma zapeljal čez dve leti. Še pred tem bo doživel 'serijsko' predpremiero v filmu Avengers 4, ki ga bo producent Marvel Studios predvajal poleti 2019.

Los Angeles 2018: Audi navdušuje s študijo električnega štirivratnega kupeja Audija e-trona GT (foto: Audi) Audi
29. 11. 2018

Študija e-tron GT sicer sledi križancu Audiju e-tronu, ki je že doživel premiero in je že pripravljen na serijsko proizvodnjo, in križancu Audiju e-tronu Sportbacku, ki je predviden za leto 2019. Tokrat gre za štirivratni kupe, ki mu je plosko dno, v katero so vgrajene baterije, omogočilo elegantno nizko karoserijo in nizko težišče, ki bo gotovo pripomoglo k odličnim voznim lastnostim.

K tem bodo prispevale tudi mere, saj je Audi e-tron GT ob dolžini 4,96 metra in širini 1,96 metra visok le 1,38 metra, medosna razdalja pa znaša 2.90 metra, kar pomeni, da je v notranjosti dovolj prostora za štiri odrasle potnike. Delovno območje se seveda osredotoča predvsem na voznika, ki vse funkcije opravlja prek za dotik občutljivih zaslonov, vsa notranjost pa je urejena v okoljsko vzdržnih materialih. Pri Audiju pravijo, da je primerna tudi za vegane, saj v njej niso uporabili izdelkov živalskega izvora. Tudi usnje je namreč sintetično, nekateri materiali pa so iz recikliranih vlaken. Kot električni avtomobil ima Audi e-tron GT dva prtljažnika, večjega 450-litrskega zadaj in dodatnega 100-litrskega spredaj.

Za pogon skrbita dva sinhrona elektromotorja s sistemsko močjo 450 kilovatov, ki z razporeditvijo na obe premi zagotavljata tudi štirikolesni pogon. Za razporejanje moči med obema premama in kolesoma na njih skrbi zmogljiva elektronika, ki ureja tudi rekuperacijo električne energije, s katero je mogoče doseg povečati za do 30 odstotkov. Audi e-tron GT v približno 3,5 sekunde doseže hitrost 100 kilometrov na uro, v 12 sekundah 200 kilometrov na uro, pospeševanje pa se ustavi pri elektronsko omejenih 240 kilometrih na uro.

Za shranjevanje elektrike skrbi baterija s kapaciteto več kot 90 kilovatnih ur, ki omogoča doseg do 400 kilometrov po ciklusu WLTP, ki ga je z učinkovito rekuperacijo mogoče podaljšati še za več kot 100 kilometrov. Za rekuperacijo elektrike sta sicer zadolžena tako oba elektromotorja kot tudi elektrohidravlični sistem za upravljanje zavor. Baterijo bo mogoče polniti s kablom ali indukcijsko, ki bo delovalo z močjo 11 kilovatov in bo omogočilo, da se Audi e-tron GT napolni čez noč. Hitro polnjenje bo v 20 minutah omogočilo napolnitev baterij do 80 odstotne kapacitete in nadaljevanje poti za nadaljnjih 350 kilometrov.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri