Šok: vodja enega največjih evropskih avtomobilskih koncernov nepričakovano zapušča ne le podjetje, pač pa tudi panogo

16. 6. 2025 | Uredništvo
Šok: vodja enega največjih evropskih avtomobilskih koncernov nepričakovano zapušča ne le podjetje, pač pa tudi panogo (foto: Seat)
Seat

Luca de Meo je nepričakovano odstopil s položaja glavnega izvršnega direktorja skupine Renault. 

Luca de Meo se je Renaultu pridružil iz podjetja Seat-Cupra in nato hitro zagnal poslovni načrt z imenom Renaulution, ki je med drugim vključeval preporod modela Renault 5 kot električnega avtomobila, razvoj novih SUV modelov in preobrazbo znamke Alpine v popolnoma električno podznamko. Njegov strateški pristop je bil po mnenju mnogih ključen za oživitev podjetja.

Skupina Renault je v izjavi za javnost sporočila, da se je 58-letni de Meo po petih letih na čelu Renaulta odločil za nove izzive zunaj avtomobilske industrije, upravni odbor pa je njegovo odločitev sprejel in določil, da bo funkcijo opravljal še do 15. julija. Postopek iskanja njegovega naslednika se že izvaja na podlagi predhodno pripravljenega načrta nasledstva.

"V življenju pride trenutek, ko veš, da je naloga opravljena," je de Meo zapisal v izjavi. "Rezultati govorijo sami zase – gre za najboljše v naši zgodovini. Imamo močno ekipo in agilno organizacijo. Načrt za prihodnjo generacijo izdelkov je pripravljen. Zato sem se odločil, da je čas za predajo štafete."

Malo znan trik, ki pa zagotovo deluje: meso bo mehko kot še nikoli

Poudaril je tudi, da zapušča "preoblikovano podjetje, pripravljeno na prihodnost".

Predsednik skupine Renault Jean-Dominique Senard je de Mea označil za izjemnega industrijskega voditelja in se mu v imenu celotnega podjetja zahvalil za leta predanega dela in uspešno premagane kolektivne izzive.

Njegov odhod je toliko bolj presenetljiv, ker je še konec lanskega leta zanikal govorice, da bi lahko prevzel vodstvo Stellantisa, kjer je kasneje mesto direktorja zasedel Antonio Filosa, in takrat zatrdil, da ima v Renaultu še "nedokončano nalogo". 

Kitajski gigant z manjšimi električnimi modeli stopnjuje cenovni pritisk na evropske proizvajalce